Powered By Blogger

fredag 18 maj 2012

Två provade Mollysar

De är vare sig sprillans nya eller egentligen speciellt megaspännande. Men jag provade och av ren och skär vana blev de även bilddokumenterade. Så här har ni två Mollysar: 


Gimlet blouse, white 849:-

Storlek 1. Jag har faktiskt provat den här en gång innan, i Odd Mollybutiken i Köpenhamn. Men eftersom jag inte har kunnat få den ur huvudet så fick den åka på igen. Och den ÄR fin, skön, användbar och allt det där. Men något gör att den fick fortsätta leva i kanskeland. Vilket i princip betyder att den mycket väl kan få inträdesbiljett till min Mollyrob och jag en dag springer på den på rea.


Rib jersey tank, white 499:-

Storlek 1. Denna dök upp i skallen ganska nyligen, när jag började jaga vita linnen. Så det var egentligen den här som var mest angelägen att få med in i provhytten idag. Och jag säger som med Gimlet; visst är den fin, skön, användbar och allt det där. Men dels så kan jag inte bestämma mig för om jag gillar trycket framtill eller inte (därav att jag även testade det med  by Ti Mo-koftan över, för att få in det i ett sammanhang också, så att säga…) Och dels så vete tusan om jag kan försvara 500 slösade riksdaler på ett litet linne… Så det fick också stanna i butiken. I skallen finns det dock kvar som ett plagg att vela hit och dit om… 

Det var det hela. Vad tycker ni om dessa plagg? Hiss eller diss? Peace out!

13 kommentarer:

  1. Har inte provat någon av dem, men tycker de är jättefina! Så fräscha till jeans.

    Har en äldre version av linnet som tyvärr är oanvänt då jag tycker det är för urringat på mig. Hur lyckas alla andra få till det så snyggt?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skumt att du tycker den är för urringad för det var inte denna. Kanske skiljer sig från år till år? Synd du inte får till det för den är himla skön. Kram!

      Radera
  2. Du är supersnygg i båda! Själv har jag båda och gillar dem. Och så vill jag säga att jag hoppas alla anonyma bloggtroll spolar ner sig själva i avloppet! Läste ikapp här nu och blir så förbannad och konfunderad. Varför liksom hålla på att slänga skit på andra? Jaja...Du är superfin och ska ha all kredit för din vikt och träningsresa. Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kan ju vara så att de hamnar här också, båda, så småningom. :o)
      Ja dessa dårar som tycks ha bosatt sig i kommentarsfälten här... suck!

      Radera
  3. Jag har båda, och de klassar helt klart till några av de mest använda i min garderob. Hiss tycker jag.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ju mer jag tittar på bilderna och tänker efter ju mer hiss blir dem på mig också... :o) Kram!

      Radera
  4. Hej snygging! klart du ska ha rea span på dem och vi tar till mig med samtidigt:)

    ses imorgon
    massor med kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hade varit klockrena på dig också... eller så raggar vi upp någon senil miljonär imorgon som inget annat vill än att strö Mollysar över oss.. dröm vidare va? ;o) Kram!

      Radera
  5. Jag har flera sådana linnen och använder dom mycket, men håller med om priset. Hade nog inte gett så mycket. Och jag retar mig lite på loggan, vill helst inte att den ska synas, speciellt om man har nåt annat där det är nåt mönster i. Jag har dom oftast under nåt annat som är mer urringat.Då blir det perfekt. Sen tycker jag dom linnena verkar lite stora i storlek. De blir lätt lite för urringade om man tar den storlek man brukar använda, så jag tycker man kan gå ner en storlek. Nog babblat om det. Ha en skön helg (det ska nog bli varmare här i skåneland.....) kram annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja priset är dte som mest talar emot den tcyker jag. För jag upplevde den inte som för urringad. Däremot så kände jag samma med loggan, fint med något mer urringat annars mest lite störande. Fast attans vad skönt att ha på sig. Kram!

      Radera
  6. Jag gillar dem båda på dig. :)

    Oj nu börjar jag bli nervös inför i morgon. Kan man kanske inte tror men jag kan bli lite osäker bland så många nya människor. Varför skulle folk liksom gilla mig!? :p

    Men men överlever nog! ;) Fast vad ska jag ha på mig?

    Ha en fin kväll! Ses i morgon . Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... då är vi exakt lika, för jag nervösar också och har alltid också tänkt sådär att varför ska folk gilla mig... Så vi får väl nojja lite tillsammans, en del jag aldrig heller träffat...
      Och ha på mig? Shit, det har jag inte ens tänkt på... får bli improvisation, som vanligt. Kram!

      Radera
    2. Vi känner varandra iaf. ;) Kram

      Radera