Powered By Blogger

söndag 6 maj 2012

Lite information om fikadejten i Malmö den 19 maj

Nu, äntligen kanske, har jag postat mail er som har visat intresse för att haka på lördagen den 19 maj när det vankas en opretentiös fikaträff i metropolen Malmö. 


Skulle ni inte ha fått något mail så please hör av er till mig här i en kommentar eller på oddjosanne@gmail.com. För jag är ganska förvirrad och kan ha missat någon, sorry i så fall… 
Två som jag inte har mailadresser till och därför inte har kunnat höra av mig till är Nettan och Jenny, så ni får väldans gärna hojta om ni fortfarande är intresserade av att komma på den lilla dejten. Och Sofie, jag blev lite osäker om det är dig jag har mail till, så jag inte har terrat någon annan Sofie nu… 
Och är det någon mer som gärna vill haka på så maila mig ni också. För ALLA som vill är välkomna! Ha en bra dag därute allihop. Take care! Kärlek & Respekt!

4 kommentarer:

  1. Firestormen är din :) Har mailat dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är som sagt på och tid och så spelar mig mindre roll. ;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har mailat dig också, har du inte fått det? Och jag kommer nog att terra dig lite om plats och så sen, om det är okej?... Kram!

      Radera