Powered By Blogger

tisdag 29 maj 2012



Vidare på färden fick vi även spanat roliga t-shirts och söta kort.



Och sedan var det dags för energipåfyllning igen. Skulle det bli hotdogs, sill eller glass, snacka om sjuk blandning i en korvvagn… 
Nix, det blev tonfiskbaguette och vin på uteservering istället.  


Och det var mycket godare än vad det kanske ser ut. Och lagom mycket för att orka fortsätta fotgängarturen. Som svängde inom... 





… en liten supermarket där denna katt satt och tryckte i ett hörn. Så söt och som jag bara ville ta med mig den därifrån och hem… Men det gick ju liksom inte så vi fick fortsätta utan den. Till Damtorget…    


… precis utanför hotellet och där vi i brist på ork att knalla mer stannade och picknickade på stenläggningen.



Passande nog hade vi med oss bröd som duvorna fick kalasa på när vi inte kände för mer av den varan…


Och där satt vi till solen gick ner och det blev kyligt och hotellsängen kallade och vi gav efter för dess rop för vi ville vakna pigga på lördagsmorgonen. Vilket vi gjorde. Men mer om det och vad som hände då håller jag på till imorgon. För nu vankas det god natt här. Så peace out och Kram för idag!

4 kommentarer:

  1. Bilden på Ozzy med rosa sportbehåar hängandes på sig är bara bäst! Och den där "Not nice"-tishan var ju skitsnygg! Fina bilder:) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte på exakt dig när jag såg den tröjan, tyvärr fanns den bara i small... :o( Kram!

      Radera
  2. Ser trevligt ut i Amsterdam; det får bli ett av de där projekten jag ska göra.
    Lille missen så fin! Inte lätt att vara kattakärring, jag vet ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag, att ni ska göra alltså. Och ja du, det där med att vara en kattakärring är något av det som är jobbigast med att åka iväg, alla djur man ser som man bara vill rädda liksom... Kram!

      Radera