Powered By Blogger

söndag 20 maj 2012

Ett skrytinlägg på grund av rapport från Finland

Förutom att de är ganska söta tillsammans, de påminner starkt om ett strävsamt gammalt par, ett sådant som gör det mesta ihop; tvättar bilen, passar barnbarnen och håller handen på knyppelkalasen de är bjudna till, så är de ganska duktiga på att klottra en massa på varandra. Och just nu kan vi prata duktighet i plural…


… för silverattiraljen i mr Makes hand är resultatet av konstverket som mr Grek har fått placerat på underarmen som är i fokus här. Signerat just mr Make. Vilket gav honom första pris i tävling på mässan i finska Oulo i natt, där de befinner sig just nu. De glada. Jag stolt. Därav detta lilla skrytinlägg… :o) Peace out för nu! 

7 kommentarer:

  1. Såklart! Stolta och glada allihop tycker jag.
    T o m jag är stolt som har ett alldeles eget klotter av Mr Make och hoppas få ett till snart. =)

    SvaraRadera
  2. Ja dom är ju dö-söta ihop:) Har lite funderingar på att släppa loss din man på min vänstra fot i augusti. Fast man svullnar ju så ini h-vete där. Och det ska ju åkas båt dagen efter. Veckans I-landsproblem;)
    Hälsa och gratulera både grek och make! Kram

    SvaraRadera
  3. Underbar bild och grattis grattis till mrGrek och maken. :-D
    De är ju för söta.
    kramar!

    SvaraRadera
  4. Ja men vad skoj. Gratulationer från norrland./K

    SvaraRadera
  5. Va kul:-) Grattis till båda två!

    SvaraRadera
  6. Grattis till dem båda! :-) så fina de är !
    Kram /Tina

    SvaraRadera
  7. TackTack från mig, mr Make & mr Grek. Kram på er!

    SvaraRadera