Powered By Blogger

torsdag 10 februari 2011

17 skogar och svimfärdig men imorgon smiter jag...

Så här har jag suttit framför datorn och surfat runt lite slött hela långa dagen...


... INTE. För här har det mestadels sanerats i de osaliga pappershögarna. Nu har jag kommit en bra bit, jobbpåminnelser börjar så sakta försvinna och ett par intyg är faktiskt lokaliserade. Tjohoo. MEN.
Vare sig renset eller intygsjakten är över. Imorgon tar jag en dock en smitpaus och åker iväg på lite roligheter istället. Bort från de 17 skogarna som måste ha blivit nerhuggna för att räcka till alla fördömda papper som dräller här och som nästan gör mig svimfärdig av tristess... Men senast på söndagkväll SKA renseriet vara historia. Och eftersom jag nu har skrivit det här så finns det ju ingen chans att jag kan smita undan heller... ;o)

Jag har ett till salu-inlägg som ligger och väntar på att få ploppa in i cyberspace så jag återkommer med det lite senare. Någonstans emellan, eller kanske efter disk, tvätthängning, vovvenad och matlagning som också väntar på att bli avbockat från dagens att göra-lista. Take care och ha en bra kväll! Kram på er!

5 kommentarer:

  1. jaha nu blev jag ju inte alls nyfiken på vad du ska dra iväg på, nähä då. (ljuger) =)

    SvaraRadera
  2. Hej dunkom flaskor och sjutton skogar, laga kaffe på spik och sko.
    Du gräver dig iallafall neråt i pappershögen :-) Åh så skönt det blir för dig när det är färdigt. Du är bäst!!!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Skönt att ha grävandet snart klart! Och ha det så jävlans bra när du smiter i morgon! Önskar jag kunde smita jag med:) KRAM!

    SvaraRadera
  4. Du är flitig!
    Jag hatar pappersarbete medan älskade maken är helt såld på det;)
    inte fel att smita ibland, det ska jag med


    kramar du fina

    SvaraRadera
  5. Helen: haha... känner jag igen mig nu? Japp. :o) Men det är inte mina plagg som nu, men det har du kanske redan sett. Kram!

    Lingon: haha... det där mest bäst trodde jag vi var klara med. DU är bäst!!! ;o) Kram!

    Linda: ja shit vad kul om du hade kunnat det. Fan vad jag saknar dig! Kram!

    Fengxu: haha... ja smita är kul!... :o) Kram!

    SvaraRadera