Powered By Blogger

måndag 21 februari 2011

Dagens stass med dagens viktigaste



















Där har ni min stass of today. Och den som är viktigast idag. Igen. Bosse Gunnarsson katt. Som enligt min bedömning mår en smula bättre nu. Han är väldigt långt ifrån frisk och sig själv men idag har han kommit utspankulerandes i köket helt på eget bevåg. Och just nu ligger han i en liten djursäng vi har i sovrummet. Tidigare låg han bara och tryckte under pallen i vardagsrummet där han har byggt bo. Dessa framsteg ger mig självklart nytt hopp men samtidigt så vågar jag inte sätta min tillit till att han ska bli bra igen. Inga förhoppningar, inga besvikelser liksom...
Hoppas höra från veterinären imorgon om vad sköldskörtelprovet visade. Sen får vi ta det utifrån det... Hoppas ni får en bra kväll. Var rädda om er! Kram!

10 kommentarer:

  1. Håller varenda tumme som finns för att Bosse ska kunna bli piggare med meducin.
    Massa massa kramar!

    SvaraRadera
  2. Åh Bosse! Hoppas ni får bra besked och att han piggar på sig. Kram till er båda!

    SvaraRadera
  3. Här håller vi tummar och tassar för Bosse Gunnarsson! Hoppas att det bara är sköldkörteln.
    Såg de inget alls på röntgen/ultraljud så kanske det kan vara det.

    Det ser så skönt ut med dina bylsiga strumpor så jag får nog skaffa mig ett par =)

    SvaraRadera
  4. Härligt att Bosse mår bättre:) Och gratulerar till Hookup-köp! Lovely klänning:) Kram gumman!

    SvaraRadera
  5. Håller tummen för Bosse. Hoppas det löser sig med bankoverföringen och att klänningen blir din.
    kram

    SvaraRadera
  6. Kryssar fingrarna (som man gör i Norge) och håller tassarna för Bosse och dig!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag tror att Bosse helt enkelt är världens sötaste katt! Så underbart charmig! Ni passar liksom ihop! kram

    SvaraRadera
  8. Tusen tack och massa kramar!!!

    SvaraRadera