Powered By Blogger

lördag 5 februari 2011

Dagens – som det blir när psykotanten hör röster

Jag går i princip alltid på känsla när jag klär mig för dagen. Oftast är det något plagg som jag, the psykotant, får på hjärnan/inbillar mig att jag hör röster från. Och då får det bli det som åker på. Idag var det både Fields of Lace, white och CC jacket som anropade högkvarteret med ansökan om utevistelse. Beviljat!



































Och med det exponerat går jag i ide för kvällen. Med en lovely kombination av mr Make, hundar och katter, tv, veggochili och sedan sova. Ha det bäst & kram!

9 kommentarer:

  1. Vad snygg kombo. Älskar halsbandet! Stod och höll i en field of lace idag i småstaden. Har öppnat en liten butik som har Odd Molly i min lilla håla med typ 23000 invånare med lite gamla godingar och denna fanns :-)
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. OMG - snart måste jag "få" det där läckra halsbandet! Trevlig kombo - måste nog leta fram min svarta skinnjacka som f.ö. säkert skulle gå bra till Excess Dressen :0)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ascoolt och snyggt - lite synd bara att nåt så snyggt ska chilla hemma ikväll.
    För övrigt så ropar mina kläder på mig - innebär det att jag också hör röster?

    SvaraRadera
  4. Hade jag den skinnjackan i garderoben skulle den ropa hela tiden på mig;) Snyggt som f-n ihop med FoL:en......Kram

    SvaraRadera
  5. Du är bara så snygg idag! *likey*

    SvaraRadera
  6. Förstår att den jackan vill komma ut och visa sig; snygg som den är.
    Jag har haft en ofrivillig weekend på sjukhuset men tror inte att det ställer in imorgon. Jag får ta det lugnt med mat o kaffe bara.
    Smsa mig så bestämmer vi nåt.

    SvaraRadera
  7. Störtskönt! Så himla snyggt! Om jag hade en skinnjacka, och kunde ha det, skulle det vara svårt att inte "härma" den där outfiten!


    Ha en bra dag! Nu ska har fejas och fixas: kl. 14.00 kommer alla barnen och invaderar oss för 2 timmars kalas....!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Viwi: låter som en helt underbar butik! :o) Om du överväger att slå till på den så gör det, en av mina absoluta favorit-Mollysar! Kram!

    Frösötös: svarta skinnjackor är guld. Tuffar till de sötaste stassarna, me like! Kram!

    Pingla: haha... ja man kanske inte behöver vara kvasipsykotant som mig för att höra röster... ;o) Kram!

    Linda: tacktack vännen! Ja den ropar faktsikt ganska ofta. :o) Kram!

    Lillis: tacktack sötis! Kram!

    Helen: usch det låter ju inte bra alls. Hoppas du mår bra nu. Ja vi får höras under dagen. Kram!

    Forbid Me Not: lycka till med kalaset idag! Kram!

    SvaraRadera
  9. Snyggare "psykotant" får man leta efter!

    SvaraRadera