Powered By Blogger

fredag 25 februari 2011

Fråga i mailen och Molly-osugen

Jag fick en fråga på mailen som jag inte kan svara på så därför kastar jag ut den här i hopp om att någon annan vet; var man kan hitta någon av dessa:


Shiver s/s dress, mid apricot
Shiver s/s dress, vintage berry

Sanna blir tacksam för all hjälp i frågan. Själv känner jag mig ovanligt Molly-osugen just nu. Troligast beror det på den senaste tidens ledsamheter och kanske att det vänder när jag får se det nya släppet i verkligheten. Men just nu är det faktiskt bara skönt att inte spana och vilja ha. För en gång skull... :o) Jag ska iväg en sväng till Storstaden idag och har det kommit in lite nytt så lär det troligast bli lite provning trots allt, men det ser dåligt ut med det just nu för det verkar inte som att släpp nummer tre har hittat ner till södern än. Fast det lär visa sig. Nu gaggar jag igen... så det känns som dags att säga hej och kram!

6 kommentarer:

  1. Cicas og venner har en i apricot st 2
    http://www.chicasogvenner.no/odd-molly-var-2011/odd-molly-shiver-s-s-dress-mid-apricot.html

    Johnnys boutigue har ett sample i st 1 i apricot
    http://www.johnnysboutique.com/Odd_Molly_Shiver_S_S_Dress_605_Mid_Apricot_S_S_p/m11-605.htm
    Jag har ju handlat fårn dem och tyckte det funkade väldigt bra.

    Hoppas du får en fin tur till staden!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nadia: tack snälla för tips!!! Ha en bra dag! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Ha en skön dag i södern!
    Jag är inte heller så köpsugen men en sak har jag på listan till träffen.
    Just nu ser jag mest fram emot att bli frisk och rocka loss lite nästa fredag. =)

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får en underbar dag trots omstämdigheterna. Kram L8

    SvaraRadera
  5. Ibland är det ju så..nu är det omständigheter som påverkar också! Ändrar sig säkert så småningom.
    Ha en riktigt mysig dag med sötaste Mollysystern!!
    KRAMKRAM

    SvaraRadera
  6. Thank you snyggingar! Det var lite skönt och välbehövligt att komma ut på lite kul idag. Liten rapport kommer imorgon. Kramar!

    SvaraRadera