Powered By Blogger

lördag 19 februari 2011

Gissa rätt plagg och vinn en Odd Molly-reflex

Två plagg fick följa med mig hem i torsdags, ett döljer sig bland de två inlägg med provingar som jag kastade ut här igår. Det andra testade jag aldrig ens eftersom det inte behövdes. Och därför är det INTE med i provningen. 
Då jag är barnsligt förtjust i gissningslekar så tänkte jag tråka till det genom att kasta in en sådan här och nu; gissa rätt plagg och vinn en Odd Molly-reflex.


Är det ingen som ringar in rätt på båda så drar jag en vinnare bland er som har prickat in ett korrekt svar. Det sker imorgon, söndag klockan 20.00, så fram till dess har ni chansen att gissa. Och strax därefter presenterar jag vinnaren och rätt svar på vilka plagg jag köpte.
Låter det okej? I så fall är det bara att börja gissa... :o) Take care! Kramkram!

18 kommentarer:

  1. Gissar på: Hookup dress apricot, du var skit snygg i den!! Wilma mankiller, den skulle du vara snygg i, med fransar ;-) Eller en Rock a fellow, (eller vad den nu heter) i någon läcker färg.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Äh, nu har inte ens jag en aning. Jag vet ju en, men den andra? :-)
    Hmmmmm. Pannan i djupa molyveck...
    kramar och ha en superfin dag. Ut i solen lite!
    Tänker på Bosse katt och skickar största kramen!!!
    L

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Eftersom jag är världens sämsta gissare så låter jag någon annan vinna reflexen, denna lilla superba livräddare i mörkret.
    Mer reflexer åt folket liksom!

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  4. Få se, Hookup Sleeved Tunic i Black Berry kanske??? Elle

    SvaraRadera
  5. Jag gissar på jeansjackan och Centifoli blouse, mid blue. Fast jag är ju inte så bra på att gissa jag heller. =)

    Och ge Bosse katt en puss på nosen; tänker på honom och er!

    SvaraRadera
  6. Jag VET, jag VET (tror jag) om jag känner dig rätt!

    -Centifoli blouse, mid blue
    och
    -Light cotton embroidered s/s, vintage dark grey

    SvaraRadera
  7. ... för det FÅR inte vara jeansjackan för den har du redan beställt, fröken!

    SvaraRadera
  8. Reflexenen skulle passa mig väldigt bra eftersom jag har den illustrationen på min blogg :) Pick me! Please! Haaa-haa!

    SvaraRadera
  9. Tänkte att jag skulle förtydliga lite. Det är alltså bara det ena plagget som finns med i provningarna. Det andra finns INTE med där... Ok? Kram!

    SvaraRadera
  10. Vad kul med en gissningstävling. Få se...hrmm..Jag gissar på hookup dress och light cotton embroidered? :-)
    Hälsningar Cattis

    SvaraRadera
  11. Jag gissar på Hookup s/s och en 327:a:)
    Kram

    SvaraRadera
  12. Sorry, lite trög!
    Gissar på:
    Centifoli blouse, mid blue

    ... men du kommer inte kunna motstå Light cotton embroidered s/s, vintage dark grey... så frågan är om du köpte den nu eller gör det senare :)

    SvaraRadera
  13. Jag tror att du köpte jeansjackan (eftersom den är så liten i storlek, kanske du tänker avbeställer den som du har bokat). Det andra plagget gissar jag att det är rock-a-fellow.
    Vilda gissningar från
    Charlotte i Borlänge
    Har jag, mot förmodan, gissat rätt så köper jag mer än gärna jeansjackan i stl 2 :)

    SvaraRadera
  14. Du o dina gissningslekar.. Hrmm vad kan du plockat ur godispåsen..gissar på Hookup dress i dark berry samt en blus, Centifoli i blått som du provade. Puh, vad ansträngande, nu hoppas jag du köpt "rätt" så jag vinner, haha.
    STOR KRAM

    SvaraRadera
  15. Hookup dress, den aprikosa varianten. Vad fan kan du ha köpt mer?! Som inte behövde provas? Fantasin tryter här.......Kram!

    SvaraRadera
  16. Jag tror att du har köpt Hookup dress, i military kanske och #327 i chalk/vit med gröna broderier...en ren gissning alltså!!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  17. Hoopup Sleeved tunic dark berry och en.............chrysalis till.Du gillar ju dom och har en del.......så därför tänkte jag att den behöver du ju inte prova.
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  18. Tack för era gissningar! Det var riktigt kul att läsa vad ni trodde. De flesta av plaggen ni nämnde skulle jag absolut inte ha något emot att ha i garderoben. Men det var alltså Christina som gissade först som hade rätt. Kram på er allihop!

    SvaraRadera