Powered By Blogger

onsdag 9 februari 2011

Dagens – mest av gammal vana tror jag



















Jag vet egentligen inte varför jag lägger ut de här dagensbilderna. Tråkigt tagna i mitt skitkök. Plagg ni redan sett och ingen fantasifull kombo så långt ögat når. Men det är väl helt enkelt vanan som får mig att publicera dem i alla fall. Och det trots att jag även har bilder på en nykomling. Som ni kan skymta ett litet hörn av på den första bilden.
Fast den karamellen kommer jag att sitta och trycka på ett tag till. Bara för att spela lite svår i största allmänhet. ;o) Så; too be continued! Och kram för nu!

7 kommentarer:

  1. Haha! Taradiddlen ser jag minsann!

    Ska jag hålla tummarna för att du gillar den eller inte....? Svårt....Jag har ju jagat den också i evigheter, tjejan hade kalas precis när auktionen gick ut så jag kunde inte hålla koll på den som jag ville....hihi.

    Nä, hoppas att den passar dig!

    (annars vet du vart den vill flytta...;-) )

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Snygging där! Det är väl bra att knäppa av en dagens i alla väder?
    Jag syns på bild, alltså finns jag. Även idag. Lingonlogik. En anledning att klä på sig överhuvudtaget ibland:-)

    KRAM fina du!

    SvaraRadera
  3. Tycker det är kul med dagens faktiskt.... Fortsätt gärna i mån av lust/tid!
    Hoppas du har fått ordning på dina papper, det är min tur i morgon, så håll tummarna!!! :)
    Kram kram/Tina

    SvaraRadera
  4. En sak är säker! Du blir bara snyggare med åren!! Konstaterat när jag sett dina bilder från "förr"!;D Du är jättefin i OM flanellklänning med=)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  5. Klart du ska fortsätta visa dagens!! Om du själv inte har något emot det vill säga..tycker det är roligt att få en glimt av dig var dag! Du är så snygg i den flanell dressen! (mig passade inte den modellen..)
    Du får visa oss nykomlingen sedan, säkert urfin på dig..!
    Ha en skön kväll!
    Kramkram

    SvaraRadera
  6. Silverdeer: japp! And I fucking love it! Kram!

    Forbid Me Not: sorry men det finns inte en chans att den får lämna. Fast jag kommer däremot att hålla koll åt dig på nästa. Okej? Kram!

    Lingonberrie: haha... kärlek till dig my darling. Kram!

    Tina: ja det är ju liksom så invant så jag kommer att tråka er med dagens även i fortsättningen... :o) Håller tummarna stenhårt! Kram!

    Adela: haha... sötegumman du är för snäll! Kram!

    Annelie: dagens är lisom något som man bara gör. Pårutin. Men jag gillar själv dagens hos andra så jag kör vidare. :o) Kram!

    SvaraRadera