Powered By Blogger

söndag 6 februari 2011

Ett efterlängtat klick blir snart till salu

Dagen hitintills har präglats av ett antal nervösa timmar, där jag aldrig trodde att jag skulle få den, och definitivt inte till det hyfsat schyssta priset. Jag pratar...

Taradiddle dee dress, royal

... som jag precis vann - ja mr Make, MOT betalning... ;o) på Tradera efter tips från MollyB som har bloggen Lost in Odd Molly, tacktack underbara du!!!
Som jag har tokletat och som jag idiotsuktat. Nu är den snart min. Tjohooo! OM inget strular får jag väl  tillägga, som den obotliga pessimist jag är... :o)

Jag hade redan innan bestämt mig för om jag skulle kamma hem det vinnande budet så skulle jag lägga ut en av mina Molly-klänningar till försäljning. Så nu ska jag bara bestämma mig för vilken, velar lite fortfarande, men sedan återkommer jag med ett till salu-inlägg. Om en stund sådär. Kram så länge! 

12 kommentarer:

  1. jag väntar;)
    Såg att du hittat auktionen häromdagen, GRATTIS


    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Fengxumamma: haha... vad komiskt... att du skrivit här... för jag mailade dig precis. KRAM!

    SvaraRadera
  3. Grattis hjärtat!!
    Mycket roligt! Såg också auktionen häromdagen o såg du lagt bud..så jag höll mina tummar hårt här också..
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Spännande!
    Imorgon är helt klart på för magen har varit lugn idag. Ska kolla vilket tåg vi tar när sambosen kommer hem.

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Grattis till fina klänningen och visst har du vunnit!!
    Kramar och tack!
    Från Eva

    SvaraRadera
  6. Vad kul att du fick tag i den! Och förstår helt att dina scarf scarf aldrig kommer lämna dig!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis:) Kommer att bli ursnygg på dig! Kram

    SvaraRadera
  8. Yiiiiih!! Grattis!!! Äntligen blev den din!! Ska bli kul att se den på dig!!
    Kram.

    SvaraRadera
  9. Tacktack för kommentarer! Jag är skitglad och ännu gladare blir man när man läser vad ni skrivit. Ni är Bäst!!! Hoppas ni vet det. :o) Kramar!

    SvaraRadera
  10. Grattis till den underbara klänningen. Tänkte vara med och bjuda på den men kände till sist att jag ju redan har 2 st taradiddle i garderoben. Denna färgen kommer bli så snygg på dig. Om den ej passar dig så är jag aspirant och får i så fall sälja nån av de jag har.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  11. Grattis till den underbaraste av underbara. THE färg!!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Agneta: jag har ingen och har aldrig ens provat den så man vet ju aldrig hur den ter sig när man får på den. Forbid Me Not är redan aspirant men sätter upp dig som reserv. :o). Kram!

    Jeanette: exakt. THE färg! :o) Kram!

    SvaraRadera