Powered By Blogger

torsdag 24 februari 2011

Hur korkad får man bli liksom?

Jag behöver mer tid och mer distans för att klara av att göra ett inlägg om min Bosse Gunnarsson Katt. Just nu gör det bara så förbannat extremont och är så sjukt sjukt tomt... Mardrömsoverkligt! Så därför kommer det någon annan gång istället. Vare sig ni vill eller ej... :o)
Men ni ska veta att era kommentarer och mail, era egna berättelser, hjälp att hitta ljuslyktor, stöd, uppmuntran, tankar, gulliga ord... ALLT! betyder oerhört supermycket för mig, så tusen tacktack underbaraste ni!!!

Efter alla ledsamheter här så måste jag berätta något komiskt. Jag fick hem mitt Humanity-armband från Campadre i förrgår, packade upp det och såg att jag hade fått helt fel färg. Det skulle ha varit blingsilvrigt, det var beigematt.


Mr Make tittade också på det och blev lika sur som mig så han packade in det i den lilla påsen det kom i igen, för att skicka tillbaka det. Igår morse såg jag påsen på köksbordet och döm om min förvåning när jag tyckte att det skymtade lite som silver däri. Och mycket riktigt, surprise... det VAR det silverblingiga.


Jag hade bara tittat på det på baksidan/insidan, utan att fattat det och därför inte vänt på det. Hur korkad får man bli liksom? Och det lite ännu mer komiska är att jag fick en kommentar av Carina som hade gjort precis samma sak... och precis som jag trodde att hon var den enda som kunde göra nåt så dumt... :o)

Hoppas ni får en bra dag! Var rädda om er själva och varandra. Kramar!

9 kommentarer:

  1. Hahaha...förlåt men vilken miss. Förstår din frustration när du först såg det för det var inte alls snyggt.....

    Kram vännen

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Ha en bra dag och sköt om dig. kram

    SvaraRadera
  3. hahaha, ursäkta men det var riktigt kul!

    ja ut och in var det ju inte lika snyggt som åt rätt håll..

    Ännu roligare är det ju att även din käre make gjorde samma fel som du...

    Hur packade Campadre dessa alltså...:-)

    SvaraRadera
  4. HihIhi.. Du är för go!!!

    Kramar om och hoppas att det snart känns bättre ♥

    SvaraRadera
  5. Hej,
    ... eller hur...?? Det var precis på håret att min dotter upptäckte det innan jag slängde mig på datorn för att skriva ett ilsket mail till Campadre (jag HAR nämligen fått fel vara en annan gång - och det är SANT! ....om jag inte vrängde mössan ut och in ....eller). Skönt att vi är fler i alla fall. Kram Carina

    SvaraRadera
  6. Jeanette: haha... eller hur, det var ju skitfult. Så fatta hur besviken jag, the Dårtant blev... ;o) Kram!

    Anneli: tack tack och detsamma. Kram!

    Bina: galenpannakärring kan man också kalla det... ;o) Kram!

    Forbid Me Not: ja han var ju lika korkad, till vårt försvar var det ganska mörkt och vi var så oroliga för katten när vi packa upp paketet... men i alla fall... ;o) Kram!

    Mia: tack tack snälla rara! Det känns helt omöjligt att jag någonsin ska må bättre igen men samtidigt så vet jag ju att det blir bättre så småningom. :o) Kram!

    Carina: haha... ja som jag skrattade när jag läste din kommentar igår, för man känner ju sig som den enda idioten på jordklotet... och så är vi två... hihi... ;o) Kram!

    SvaraRadera
  7. Puss; jag gjorde precis samma sak och tänkte maila dig om det men sen kom Bosse mellan och då blev det så oviktigt. Så vi är fler;D

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Jag säger som min kära vän tant Anna W:
    Man får bli precis hur dum som helst. =)

    SvaraRadera