Powered By Blogger

söndag 27 februari 2011

Jag har rensat lite igen – 5 Mollysar till salu

Fem Mollysar lyckades jag skrapa ihop i den här rensarsvängen. Vid intresse för ett plagg; lägg en kommentar i kommentarfältet nedan först och mejla mig sedan på oddjosanne@gmail.com.
Detta för att det inte ska bli orättvist om flera är intresserade av samma plagg, för då kan alla se vem som kommenterade först.

Det ingår vanligt porto i priserna. Jag skickar med Posten, men om någon önskar rekommenderad frakt så tillkommer 53:-, som Posten tar för rek.

Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer att tvätta upp kläderna och torka dem i djur- och rökfritt rum.
Vill ni ha fler bilder eller undrar något mer än det jag skriver under plaggen här så är det bara att maila mig så svarar jag så fort jag bara kan. Kram!


Indy dress rose, grey i storlek 3. Något liten i storlek eftersom den passar mig som normalt har storlek 2. Använd en gång, tags finns och skickas med. Nypris: 2995:- Pris: 1750:- = SÅLD


Wigwam dress, velvet i storlek 2. Köpt i nyskick, använd två gånger, tags finns och skickas med. Nypris: 1999:- Pris 1450:- = SÅLD


Fields of Lace, chalk i storlek 2. Ganska stor i storlek så den passar även en 3:a. Dock är Colleen eventuellt intresserad av denna, men jag lägger ut den här i alla fall om hon skulle ändra sig. Så lägg en kommentar i alla fall om någon annan vill ha den i så fall. Pris: 1650:- = SÅLD


Kettle cardigan, lilac i storlek 1. Köpt på AjaBaja, sparsamt använd eftersom den är en smula liten till mig som normalt har storlek 2. Tags finns och skickas med. Nypris: 3699:- Pris: 1550:- = SÅLD

Smalville bloomers, almost black i storlek 2. Från Spring 2010, dessa är i bomull. Använda en gång, tags finns. Nypris: 799:- Pris 525:- = SÅLDA

5 kommentarer:

  1. Det vore väldigt trevligt att vara en 2a när du lägger ut dina till salu.
    Men vad göra när man bystat upp sig till en C-kupa =)

    SvaraRadera
  2. Helen: fast billigt när man själv har annan storlek... Så brukar jag tänka. :o)Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken tur för min plånbok att plaggen inte kallade på mig idag! De tenderar att göra det annars;)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Flera finingar men me and myself har TOK shoppat på tradera och sitter och funderar över om SMS lån eller bankrån är bästa lösningen på resten av månaden... ;)

    SvaraRadera
  5. Fengxu: misstänkte det annars hade jag förhandsmailat dig... ;o) Kram!

    Sofia: haha... känner igen mig alltför väl... ett bankrån hade inte suttit fel... ;o) Kram!

    SvaraRadera