Powered By Blogger

söndag 27 februari 2011

Plagg som aldrig får lämna – del 12 (av 15)

Dregglade kraftigt över produktbilden. Blev salig när jag såg den och tog lite försiktigt i den i Odd Molly butiken i Stockholm i april förra året. Prislappen på över fyra papp satte dock stopp för att den skulle få följa med mig hem då. Men så varde det rea och då var jag där som en skållad iller och klickade på studs.



















Annie Oakley strap dress, dark powder

Jag måste erkänna att den inte har blivit överdrivet mycket luftad direkt. Men när sommaren återigen står för dörren så ska den garanterat få sin revansch. Så vik hädan äckelvinter, helst nu på stört! Hoppas ni får en bra dag. Vi ses. Kram!

13 kommentarer:

  1. Den är SÅ otroligt vacker! Jag håller span efter den till mig själv på Tradera hela tiden. Jag bara måste få tag på den till sommaren och ännu mer NU efter att ha sett dessa underbara bilderna.
    Ha en bra dag hälsar Veronika!

    SvaraRadera
  2. Du är så snygg på bilderna... Som en reklambild!!! Underbart...

    SvaraRadera
  3. Dö vinter dö!!!

    Klänningen är otroligt fin och kul att se dig i lång längd..Jag skulle gärna lägga beslag på den blå/lila varianten.
    Finfina bilder.

    Kramkram!

    SvaraRadera
  4. Och jag min jubelidiot avstod :((
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Klänningen är otroligt vacker och bilderna på dig fantastiska.
    Saknar min men jag hittar väl en ny och stl.mindre rätt vad det är.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  6. Den är jättevacker! Kan tänka mig att den var skön i somras.
    Ja just idag är det extra äckelruggigt iaf på denna sidan Skåne. Brrr!

    SvaraRadera
  7. Veronika: jag håller tummarna att du får tag på den för den är lovely! Kram!

    Mia: haha... det var snällt skrivet! Fast det handlar nog snarare om miljön och klänningen ihop än om mig som är i den... :o) Kram!

    Lingon: ja dö så att Odde och Modde kan ta fina bilder i vackra miljöer... ;o) Jag har den blå-lila också... inte riktigt beredd att släppa den heller. Inte än i alla fall. Kram!

    Frösötös: fast du kanske hittar den på Tradera eller nåt om du vill. Håller tummarna! Kram!

    Eva: jag hjälper dig att hålla span! Förr eller senare så brukar ju det mesta dyka upp. :o) Kram!

    Helen: ja fy fan rent ut sagt vad jag är trött på vinterskiten! Kram!

    SvaraRadera
  8. Jag förstår att den aldrig kommer att lämna dig. Du och Annie är hur snygga som helst ihop. jag är övertygat om att klänningen blev gjord för dig.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hilde: vad snäll du är även om jag nog inte riktigt tror dig... ;o) Kram!

    SvaraRadera
  10. Jäklar vad snyggt ! Det är liksom DU :-)
    Har du tid med fika i morgon ?
    Ah, jag mejlar om du missar mitt inlägg här ♥

    SvaraRadera
  11. Så vackra bilder! Gillar verkligen att du kan ta bort det urgulliga från OM-kläderna och rocka till dem ordentligt!!! Gillar kontrasterna och dina bilder är väldigt inspirerande!

    SvaraRadera
  12. Snubblade över den vänstra bilden på nätet och ville bara säga att vicken grymt bra bild! =)

    SvaraRadera