Powered By Blogger

söndag 20 februari 2011

Hur ful som helst eller hur skitsnygg som helst

Sitter och slösurfar i väntan på den energikick som ska få mig att ta tag i lite städning här. Och den infann sig precis. När jag upptäckte att DeepFling är på gång att skicka ut de senaste Mollysarna de har fått in. Bland annat den här...

Cleopatra bag, dark powder

... som ligger i min reservationskorg. Det ska bli riktigt spännande att få den, för den kan vara precis hur ful som helst i verkligheten. Eller hur förbenat skitsnygg som helst. Den är ett klurigt fall, och ändå blev jag störtkär i den på produktbilden. Jag lär återkomma i fallet när den uppenbarar sig. Men nu över till lägenhetssanering. Hoppas ni får en bra söndag.
Tusen tack för alla fina kommentarer i mitt förra inlägg! Ni är så bäst! Kärlek!

11 kommentarer:

  1. Häftig!...eller....inte!? Ska bli kul att se den hos dig..irl, som sagt. Då ser man nog mer hur den verlkligen är...Ser potentialen på den...

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Forbid Me Not: vi är inne på samma linje här. Lovar att visa så fort den dyker upp. Kram!

    SvaraRadera
  3. Vissa bär upp även de fulaste kreationer så att det blir så där jäkla coolt. Tror att du är en av dem som kan ha den häringa väskan och få den att passa "like a glove"...

    Kramisar K

    SvaraRadera
  4. Tror absolut den kommer "passa dig"..skulle bli förvånad annars!! Då dyker den väl snart upp hos dig! Är så glad över min "vinst" idag..
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Just till DIG tror jag den skulle vara hur snygg som hellst!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Kramis

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Den är helt underbar!!! Såg den på Odd Molly butiken, så fin! Men en liten detalj som inte stämmer med produktbilden och det är att axelbandet är mycket kortare. På modellen hänger väskan ner i höfthöjd, i verkligheten mer navelhöjd. Svårt att förklara:) Kanske går den att förlänga lite...
    Ha en skön söndag!
    Kram/C.

    SvaraRadera
  7. Hoppas du blir nöjd när dem kommer, den ser häftig ut! Ha en skön söndag! / Kram

    SvaraRadera
  8. Spännande onekligen. Precis som du säger så kan den vara skitful och konstig och .... alldeles underbar! =)

    SvaraRadera
  9. Första gången jag såg den tänkte jag "hur tänkte de nu då?" men den blir tuffare och coolare för varje gång jag ser den. Till dig blir den perfekt.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Ja cool är min förhoppning också. Och förhoppningsvis på mig... :o) Men men vi får se när den anländer... Kram!

    SvaraRadera