Powered By Blogger

söndag 20 februari 2011

Dagens poserar framför ett kändishus...



















Där hade ni dagens på vovvenad i den närmsta omgivningen. I huset bakom mig bodde det för inte så länge sedan en kändis... Gissa vem och vinn...

NÄ; jag skojade bara. Jo, det HAR bott en kändis där, men någon ny gissningstävling blir det INTE. Det får räcka med en i månaden, på sin höjd... Och på tal om det ja, nu är det bara två timmar kvar för er som vill försöka vinna en Odd Molly-reflex genom att gissa på vilka plagg jag fick med mig hem från Malmö i torsdags. Ni kommer dit genom att klicka här.

Jag återkommer med vinnaren när klockan har passerat 20.00. Så kram för nu!

3 kommentarer:

  1. Men vems är huset då?! Jays kanske :) Vann jag?! Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det bör väl vara Henke Larsson eller Jay Smith för det är ju de två kändisar jag vet från din stad. =)

    SvaraRadera
  3. Rätt gissat båda två, Jay it is!
    Tyvärr fanns det ju inget pris att vinna här... Men ni får varsen megakram i alla fall! :o)

    SvaraRadera