Powered By Blogger

torsdag 3 februari 2011

Eva rensar igen - 14 Mollysar till salu













Dessa två underbaringar och 12 Mollysar till. Det är vad Eva Solid har till salu den här gången. Här har ni den kompletta listan:

- Annie Oakley strap dress 3 dark pink 1500:- använd ett par gånger = SÅLD
- Carded Flanell Bell 3 Cherish 1200:- använd ett par gånger
- Magnolia strap dress 3 rouge 600:- använd 1 gång = SÅLD
- Magnolia s/s dress 3 rouge 500:- aldrig använd
- Saloon strap dress 3 blue 550:- aldrig använd = SÅLD
- Appeteaser strap top 3 light blue 250:- aldrig använd = SÅLD
- Wigwam dress 3 grey 1000:- använd en gång = SÅLD
- Saga shimmer v-dress 3 dark brown 1200:- aldrig använd = SÅLD
- Ka-ching plain dress 3 military 1050:- underbar färg men inte på mig = SÅLD
- Smallville bloomers 2 lite pink 275:- aldrig använda = SÅLDA
- Suede super frill purse chokolate 200:- aldrig använd = SÅLD
- Alchemistry l/s 3 rouge 500:- för liten så den hänger där
- Chrysalis minigown 3 dark indigo 500:- för liten, se ovan = SÅLD
- Blå kjol från Amore spare integritas storlek 2, 500:- = SÅLD


Om du är intresserad av någonting så maila till solideva@yahoo.se. Priserna är inklusive frakt men det tillkommer 50:- vid rek. Kram från oss båda!

12 kommentarer:

  1. Hej Josanne!
    Måste bara få slänga in en fråga om som inte är relevant för det här inlägget men....
    Hur har du (och andra) upplevt din disch blouse från odd molly, sitter alla dina pärlor och paljetter kvar?
    På min ramlar det av mest hela tiden och jag börjar känna mig väldigt trött på det när det gäller en så pass dyr klänning....
    Kram
    Caroline

    SvaraRadera
  2. Här är jag rökt... kan ju inga namn... får googla. Kram!

    SvaraRadera
  3. Caroline: trist som fan ju!!! Jag har inte märkt att det har trillat av något när jag har använt mina (jag har en svart och en i chalk) men jag ska syna dem noga under dagen för att kolla. Så jag återkommer här igen sen när jag har gjort det. Kram!

    SvaraRadera
  4. L8: ja det fick jag också göra... också urkass på namn... men det gör ju det hela lite mer spännande... ;o) Kram!

    SvaraRadera
  5. Caroline / Josanne
    Använde min Dish Blouse för första gången förra helgen. Köpte den i höstas från Deepfling men den har blivit hängande tills nu...
    Har också problem med paljetter och pärlor som lossnar, inte speciellt kul när man sitter på en middag och det "ramlar saker" från blusen på bordet.
    Funderar på att maila Deepfling och höra om de fått fler reklamationer. Tycker heller inte att det är OK! för ett plagg i den prisklassen!

    I övrigt tack för en alltid lika inspirerande och läsvärd blogg :-)

    /Anette

    SvaraRadera
  6. Hej igen!
    Ja, det känns verkligen inte ok...
    Saken är den att jag reklamera min "första" till Milk & Honey för drygt 3v sen och fick hem en helt ny idag från dom men jag hann bara ta ut den ur påsen så föll dom första pärlorna av.
    Så ville kolla lite om det är jag som lyckats få 2 måndags ex?
    Har mailat M&H nu om att jag vill reklamera igen och nu ha tillbaka mina pengar, hjälper inte dom till så skulle Odd Molly huvudkontor göra det...

    Så Anette jag tycker verkligen att du ska höra av dig till DeepFling.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Har mailat om Annie Oakley strap dress !
    *hoppas*

    SvaraRadera
  8. Caroline & Anette: nu har jag synat mina ganska ingående och jag kan faktiskt inte se att något har trillat av. Vilket jag så klart är superglad för, men orättvist som fan att ni har haft sådan otur. :o( Jag köpte min svarta på Charlotte Göteborg och den i chalk beställde jag från Huset i USA när de hade rabatterbjudande. Men det verkar ju skumt att det ska skilja så på den... Skitilla! :o( Kram!

    SvaraRadera
  9. Åh, nej, sådana här inlägg missar man ju när man jobbar! Jag som längtat så efter wigwam i grått eller helst vitt till sansat pris! Jaja... Grattis till den som knep den!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Sanni: håller tummarna, den är GRYM. Inte minst att ha på breddgrader längre söderut ;o)Kram!

    Fröken Abbe: ja kanske dumt att slänga ut till salu-inlägg mitt på dagen, eftersom många missar det, ska tänka på det till nästa gång... Hoppas du hittar wigwam på annat håll, ska hjälpa dig att hålla span. Kram!

    SvaraRadera
  11. Blunda och gå vidare????

    Ska jag eller ska jag inte....

    Gaaaaahhhhh!!!!!! Va f-n, värsta velandet just nu.

    Kram på er båda två!

    SvaraRadera
  12. Jeanette: haha... känner jag igen mig nu eller?... Japp I do!!! Kram!

    SvaraRadera