Powered By Blogger

torsdag 10 februari 2011

Smyrna smög ju sig också in...

Det var mycket som hamnade i skuggan av Tiddellipommen. För jag fick ett Tradera-paket till också ju. Avlevererat av säljaren direkt vid dörren igårkväll.



















Smyrna bag, chocolate

Jag vet att denna har figurerat ganska flitigt i kopierat tilstånd men min känsla säger mig att jag har kommit över ett äkta exemplar. Vad tror ni?
Nu fortsätter jag att plöja igenom mina miljarder pappershögar... Pust och stånk ett evighetsgöra från helvetet, men det måste ju göras... See you sen. Kram!

9 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Har varit så dålig på att komentera nu men jag läser allt. :)
    Du är alltid så fin!
    Så fin väska och hoppas att den är äkta med. Men det får vi väl tro?
    Jag har med siktet inställt på en väska men har ej kommit mig för att köpa, får se hur det blir.

    Pappershögar e inte kul.

    Massa kramar <3

    SvaraRadera
  2. Håller tummen för att den är äkta. Kolla tag'en mot andra från samma kollektion så borde du se skillnad om det är kopia.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ser ut som min tycker jag, av det jag kan se.. (min är köpt i butik) Lila axelband med brodyr i aprikos (eller gammelrosa) o lila sidenfoder.
    Alla som säljs på T är ju inte kopior..lätt bli lite nojjig tror jag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad snygg den är! Och tror du verkligen att människan vågat leverera en falsking rätt i nyllet på dig?! Knappast va? Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag tycker att tagsen ser mystisk ut. Jämför den med en tag från samma kollektion som du vet kommer från ett äkta plagg. Den här tagen ska ju vara lite ihopskrynklad. Vet att jag sett kopior där tagen var vikt istället.
    Frågade du säljaren var hon köpt den, begärde du att få se kvitto?
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Jag tycker den är jättesnygg men håller med A-K....alla mina tags från den kollektionen är "skrynkliga" och inte vikta så där....
    Kontakta säljaren och fråga!!
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  7. Tacktack! Jag ska kolla lite noggrannare och jämföra väskan med en som jag vet har den. Kram!

    SvaraRadera
  8. Läste nu A-K, o Peggys reflektion, tog genast fram min tags från den väskan o kollade. Min är skrynklig som alla andra tags från den kollektion.. Skumt!! Du får nog ställa dig frågande gentemot säljaren ändå!!
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Jag har mailat säljaren nu så vi får se... Kram igen!

    SvaraRadera