Powered By Blogger

torsdag 17 februari 2011

Ingen direkt proving men en försmak med en darling...

En familj som kräver omsorg och uppmärksamhet och eftersom de är viktigast och underbarast i världen så får de såklart det. En kvällsmiddag som har behövts att fixas fram och ett jävla Adobe Photoshop som är segare än kola.

Tre ingredienser som gör att mina bilder från dagens provning tyvärr måste få stå över till imorgon.
Men däremot kan jag bjuda på ett minimalt inslag av vad som blev provat idag och samtidigt flasha en person som jag älskar högt, The Darling Lingonberrie:


Och så kan jag inte låta bli att även smacka ut bilden på oss framför fiket som vi intog idag, just för namnet... ;o) Men det var det värt, ett helschysst ställe!


That´s it för today. Men to be continued imorgon om ni vill. Godnatt och kram!

8 kommentarer:

  1. Tack för tipset, den är ju skitsnygg i den färgen. Nu måste jag ha en Hookup dress. Får jag fråga vart du hittade den?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hilde: på iisa i Malmö. Som sagt så har jag ingen koll på vad färgen heter men de har denna och en mörkare - typ military. Om du vill ringa dem och kolla så är deras nummer 040-129010. Det kan vara så att de skickar och du kan ju alltid hänvisa till de stollar som provade en massa och en av dem köpte just den här... ;o) Kram!

    SvaraRadera
  3. Thank you! iisa får samtal:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Haaa-haaa-haa! Ni är för roliga! Sista bilden tog hem priset för dagens bild :) Kraaam!

    SvaraRadera
  5. Vilket passande fik! =)
    Härliga bilder.

    SvaraRadera
  6. Åh vilka mysiga bilder :-) ni är allt lite tokiga ;-)
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  7. Vad söta ni är!!
    Snygg du var i din nya tunika! Hade tänkt skriva innan; passar den inte dig, passar den ingen!!
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tack söta underbara ni för era kommentarer! Stor kram till er allihop!

    SvaraRadera