Powered By Blogger

lördag 5 februari 2011

Hjälp att sälja Mollysar?

Jag har fått lite frågor på mailen om jag kan tänka mig att hjälpa till och sälja saker här i bloggen.
Mollysar ja, annat nej, för risken är att det går helt överstyr då. Jag har haft ett par inlägg där Mollysystrar, som inte har egna bloggar, har sålt av och det har varit riktigt kul att kunna hjälpa dem så det gör jag gärna fler gånger, åt fler.


De har tagit bilder och skrivit ihop texterna om vad det är de säljer och satt priser, och mailat det till mig. Jag har gjort inlägget och sedan har försäljningen skett via dem och deras mailadresser.
När de har sålt något så har de mailat mig eller skrivit i kommentarsfältet och då har jag uppdaterat inlägget efterhand som plaggen blivit sålda.

Jag tycker att det upplägget har funkat kanonbra och jag tror, eller åtminstone hoppas jag, att de har tyckt detsamma...
Så om du har någon/några Mollysar som du skulle vilja sälja här, på samma sätt, så är det bara att maila mig på oddjosanne@gmail.com.

Ha en bra lördag. Och superGRATTIS till sötaste L8 som fyller år idag! Kram!

3 kommentarer:

  1. Det är både kul och farligt med till salu inlägg men mer kul än farligt så kul att du har det.
    MVH Ninni

    SvaraRadera
  2. Ninni: jag förstår precis hur du menar och jag håller absolut med dig. :o) Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla söta, Josanne! Kraaam!

    SvaraRadera