Powered By Blogger

fredag 25 februari 2011

Ljuslyktan och resten kommer imorgon

Jag har varit en sväng till Malmö idag. Med fyra söta Mollybruttor. Tänkte bjuda på delar av dagen i bilder här nu men Photoshopet beter sig som en fyllekajja och vinglar mest hit och dit mellan funktionabelt och stendeckat så det får tyvärr vänta till imorgon. När denna tant förhoppningsvis har bättre ork att tampas med de strulande teknikaliteterna...
Nu blir de istället bara en produktbild på ljuslyktan som shoppades på Indiska:

Det blev ”Lingonfjärilar” också, de hittar ni finfina bilder på här. Godnatt & kram!

8 kommentarer:

  1. Fin lykta till Bosses ära:) Kram o god natt<3

    SvaraRadera
  2. Jag har en sådan och det blir väldigt fint och romantiskt ljus när den är tänd så du gjorde ett bra val. God natt och kram från Bibbi.

    SvaraRadera
  3. Linda: inte riktigt helt klockren egentligen. Jag är kräsen som satan när det gäller Bosse... :o) men den funkar väldans bra till jag hittar den perfekta, om jag nu gör det... Kram!

    Bibbi: ja jag har den tänd nu och det är som du skriver väldigt fint och romantiskt ljus. Kram!

    SvaraRadera
  4. Tack för en trevlig em. & kväll! En sådan här dag kan jag leva på länge.

    Väldigt fin lykta.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Förstår att du är kräsen för Bosse och som du säger är denna jättefin tills *den* lyktan kommer till dig.
    Bra att ni haft trevligt!

    SvaraRadera
  6. Jättefin lykta! Den kommer bo gott hos dig... Har redan spanat in Lingonfjärilarna, skulle passa väldigt fint här i fönstret...
    Kram kram/Tina

    SvaraRadera
  7. Puss för igår:9
    ALLTID lika Lovely:)

    SvaraRadera
  8. Jeanette: tacktack själv vännen! Exakt vad jag behövde! Kärlek! Kram!

    Helen: ja precis, för som du skrev innan så vet jag exakt när jag hittar helt rätt. Så i väntan på det får denna lysa för honom. Tusen tack för allt vännen. Har fått ditt mail men det har varit/ är lite småkaos nu det är därför du inte fått svar. Lovar att svara dig innan helgen är slut. Kram!

    Tina: ja de är så himla superfina. De fanns en massa fler hängsaker med andra grejer på också. Så en ”Lingonsfjärilsgäng” och en med stora blommor fick följa med mig hem. Kram!

    Lite Odd: puss på dig själv vännen! Like you en himlans massa! Hörde ditt meddelande på mobilen. Svaret är 3. :o) Kram!

    SvaraRadera