Powered By Blogger

söndag 13 februari 2011

Någon som kan svara på den här frågan...

Jag fick en fråga på mailen som jag inte ens är i närheten av att ha svaret på. Så därför kastar jag ut den här ifall någon annan kan bringa klarhet; är det någon som har provat Hookup sleeved tunic, chalk och vet hur den är i storlek?


Det kan vara ett helt omöjligt spörsmål att besvara eftersom jag inte har den minsta koll på om den ens har hunnit landa i någon butik i dagsläget men som sagt; vad vet jag...

Dagens gigantpass i städning är nu inne på sluttampen. Återstår att kasta en massa saker och torka golv. Därefter väntar ett besök på Ica och matlagning. Det kan hända att jag sticker in nosen här igen någon gång under till exempel kockeriet. Om inte så ses vi imorgon om ni vill. Ha en bra kväll! Kramkram!

4 kommentarer:

  1. Molly B har gjort en provning av hookup tunic.

    http://lostinoddmolly.blogspot.com/2011/02/taltvarning-hookup-tunic.html

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Då har Mimmi redan svarat, hej förresten Mimmi om du läser igen, du är saknad av mig, bara så att du vet.
    Vacker är den i vilket fall fast kanske inte på en liten rund tant med D-kupa.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  3. Jag skulle precis svara att jag tycker att den är stor i storleken, men jag ser att Mimmi redan har länkat till min provning....

    Kram.

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni!!! Jag hojtar själv in till MollyB nu eftersom jag är lite sugen på den själv också. Kramar!

    SvaraRadera