Powered By Blogger

torsdag 17 februari 2011

Det kom ett paket igår...


... med ett spontanklickat innehåll som jag bara snabbprovade. Till mysbyxor = inte det minsta snyggt. Så därför blir det bara denna taskigt tagna bild nu...


... innan jag hinner ta en ny mer uppstassad så den, som är Hookup sleeved tunic i chalk, kommer bättre till sin rätt. Det lutar helt klart åt att detta är en keeper. Men ett litet uns av tvivel råder dock, vet egentligen inte varför, det kan handla om någonslags ovana, om ni fattar vad jag menar...
Så därför tänker jag låta mr Make få ta det slutgiltiga beslutet om den får stanna eller inte. För då slipper jag vela en massa själv och han får känna sig lite viktig sådär... :o) Svammel, svammel...

... dags att göra något vettigt istället, som att tvätta håret. See you sen. Kram!

14 kommentarer:

  1. Jisses ! Denna ligger på ICA å väntar på mej just nu.... *flämt* Hur är den i stuket ?
    Har sett lite provningar.... som inte blir hissade... Fan... måste hämta hem.... haha
    Jag & blommor ? Öh.... ja vi får se ;-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  2. Johanssonskan: det är ganska rak i stuket. Lite ovanligt stuk från andra Mollysar, så kanske därför jag tvekar. Hämta och testa. Tyget är coolt fast att det är rosor, jag är ju inte heller någon rosflicka direkt... ;o) Visa gärna bilder om du vill. Kramkram!

    SvaraRadera
  3. Men vad fin!!!! Vad är det för något??? Kanske flytta till mig???

    Kram! /Sanna

    SvaraRadera
  4. Naimiez: det är Hookup sleeved tunic som kom nu precis och som bland annat finns här: http://www.redheofsweden.se/sv/till-butiken/2-odd-molly/3345-hookup-sleeved-tunic Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Här har också gjorts viktiga saker som att ha tvättat håret men jag har även sökt en ny tjänst, jag och en drös med Herrar! haha. Jag gjorde det som en viktig markering.
    Hoppas att vi får se en helhetsbild.

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  6. Den har jag aldrig sett förut. Du kan ju konsten att ha mönstrat och se bra ut men det där är ingen tunika för mig. För rörig och blommig= Inte min kopp te. (apropå det där om att vara ärlig)Skulle vara kul att se den lite mer på avstånd och inte bara close-up.

    kram

    SvaraRadera
  7. Hej hjärtat!
    Hoppas du visar oss hela senare..Den ser iallafall väldigt fin ut!! Spännande vad MrMake säger..o du själv förstås.
    Ha en bra dag!!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Ses någon dag i nästa vecka? Måste i alla fall ses innan den 9e mars! kramis

    SvaraRadera
  9. Hoppas vi får se hela dig i denna.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Vilken vacker sak! Ska bli kul att se den när du matchat.
    Här är väl det viktigaste som gjorts att jag jobbat. Alltid trevligt.

    SvaraRadera
  11. För i h-vete gumman, visa HELA!! Kram

    SvaraRadera
  12. Satan vad jag har blivit slapp på kommentarssvar... var blir tiden av liksom... Hmmm... Kramar!

    SvaraRadera