Powered By Blogger

fredag 11 februari 2011

Plagg på hjärnan – någon som vill swappa?

Jag har ju redan hojtat ut min lycka över att äntligen ha kommit över Taradiddle i royal. Och eftersom jag är sjukligt hagalen så sitter jag nu här och har fått på hjärnan att jag så himla gärna skulle vilja lägga beslag på den i grått också.

Taradidle dee dress, grey

Och eftersom Tiddellipommen är så mycket mer jag än vad Indy dressen, som jag har en i grått är så fick jag en idé om att testa och se om någon vill swappa.

Indy dress rose, grey

Vilket i så fall skulle betyda en Taradiddle i storlek 3 mot min Indy i storlek 2. Är du sugen så är det bara att hojta. :o)

Idag vankas det utflykt i Mollysystersällskap. Vilket jag lär avlägga rapport på något sätt om ikväll. Så syns vi inte innan dess så får ni ha en bra dag. Kram!

6 kommentarer:

  1. :O( Så typsikt att det är fel storlekar för annars hade jag gärna bytat. Hoppas du får napp med någon annan. MVH Ellinor i Skåne

    SvaraRadera
  2. Hej hjärtat!
    Håller tummar o tår att någon därute är sugen på swappa!!
    Taradiddlen var klockren på dig! På mig känns den modellen som ofta är lite för kort tyvärr..
    Önskar dig en riktigt mysig o rolig dag med trevligt sällskap!
    KRAMKRAM

    SvaraRadera
  3. Ellinor: ja typiskt :o(. Håller tummarna för oss båda att vi lyckas swappa i rätt size. Kram!

    Annelie: tack! För mig är det tvärtom, taradiddeln är lagom, Indyn för lång. :o) Hoppas du också för en bra dag! Kram!

    SvaraRadera
  4. Håller hårt i min i grey...!! Tyvärr...

    Kanske, kanske om jag får tag i en egen i royal....

    Men det lär ju dröja!

    Kram! Och lycka till!

    SvaraRadera
  5. Linda: I did! Hälsningar tillbaka till dig! Kram!

    Forbid Me Not: ja som du fattat så håller jag lika stenhårt i min royal. Trist för dig som hade fått den annars... Däremot kommer jag att hålla fetspan åt dig, och ser jag den så hojtar jag direkt! Kram!

    SvaraRadera