Powered By Blogger

måndag 21 februari 2011

Besatt, galen, groteskt habegär!

Medan jag fixar och donar med grejer här hemma så slår jag en längre kik på min datorskärm så fort jag passerar den. Vilket är ofta... Anledningen är att jag har lagt upp två bilder på skrivbordet, som jag är helt toksjukligt besatt av:


Japp, Hookup s/s dress, The Dress som håller på att göra mig komplett galen. Av groteskt habegär! För jag är hooked up på hookup! Jag basunerade ut det redan i lördag, om den i vintage chalk, som inte står att finna någonstans... :o(
Men ju mer jag tittar, funderar och allmänt klurar så tror jag nog att den i apricot nog är lite mer jag. Vad tror ni?
Men problemet kvarstår dock, för jag kan inte hitta den heller...
Så därför tjatar jag hål i huvudet på er ännu en gång genom att desperat kasta ut frågan; är det någon som vet var den aprikosa finns i storlek 2? Please...

NU ska jag sluta tjata om den, I promise! Hoppas ni får en bra dag. Kram!

14 kommentarer:

  1. Den i chalk strl 2 finns på OM butiken i Stockholm!

    SvaraRadera
  2. As someone has already commented before, NK has them and still has them until yesterday (at least in Apricot and Blue)! So you only call there and ask them to reserve, If you can not pick it, I can help you since I work in Göteborg. Good luck! /Hoai

    SvaraRadera
  3. Nu är småblommig klänning inte det första jag tänker på, när jag tänker på dig!! Men eftersom du är du o alltid lyckas få till det på ditt sätt, så är det bara att köra på!! Ser att flera tipsat dig redan. Håller tummarna det blir så som du vill ha det nu också..
    Ha en skön dag! Var rädd om dig!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Håller på att bli som dig - galen efter de där finfina!! Själv letar jag efter en chalk i 0... Kanske borde ringa NK jag också!

    Kramar!

    SvaraRadera
  5. @Oslotigen: Nk gbg has en chalk i 0 kvar.

    SvaraRadera
  6. Hej. Du kanske inte såg mitt svar i ditt förra inlägg om klänningen. Försök på White. De hade den i alla färgerna i lördags då jag var där. Och jag tror att de skickar om du frågar.
    Lycka till! Sophia
    Hoppas din katt mår lite bättre.

    SvaraRadera
  7. Hei,

    Jeg tror Sköna Clara i Finland har tatt inn den i apricot. Hun(Camilla)sender også og er veldig hyggelig :-)

    Grethe

    SvaraRadera
  8. Hei,
    fasion for me/nettbutikk har den i str 2 og 3 - en igjen av hver :)
    Ingrid

    SvaraRadera
  9. http://l8soddpics.blogspot.com/2011/02/karlek-vid-forsta-ogonkastet.html

    http://fullcirclestar.com/shop/product_info.php/products_id/30?osCsid=5e959b632ff34ab9c1b94f1dc70d3667

    SvaraRadera
  10. TACK TACK TACK för alla tips! Ni är bäst! Massa kramar!

    SvaraRadera
  11. Hej Josanne!
    Den finns i apricot på Gottfrids i Höganäs. Det ligger på Köpmansgatan.
    Inte så långt från dig.
    Lycka till!
    Kram Ann-Sofie

    SvaraRadera
  12. Ann-Sofie: tacktack snälla söta!!! Typiskt att jag precis har beställt den från Danmark men skulle det strula så åker jag till Höganäs. Jag jobbade där i två år (ganska nyss) så jag vet precis vilken butik det är. Kram!

    SvaraRadera
  13. Ja den fick nog det namnet av en anledning ;)
    Grattis till att du hittat den; hoppas jag får se den på när vi ses.

    SvaraRadera
  14. Helen: haha... jag tänkte detsamma. Och hinner jag få den innan den 4:e så kan det hända att den får premiärvädras på konsert ;o) Kram!

    SvaraRadera