Powered By Blogger

fredag 11 februari 2011

One night in Bangkok – nä, men en dag i Malmö





















































































Överfullt tåg, massa regn i Malmö, vackraste Fengxumamma, favvodarlingen Lingonberrie och eftersom inga vårnyheter hade anlänt till AjaBaja så fick vi prova varandras kläder som vi tagit med oss istället. Lunch och fika, en del lullande på byn som det inte finns bildbevis på och underbaringen Lite odd på språng. Inte en night in Bangkok – kan inte fatta varför jag har fått den gamla slagdängan på hjärnan och det från ingenstans... – men däremot har jag haft en fett glädjesprudlande dag med älskade vänner i Malmö. God natt & Kram!

14 kommentarer:

  1. Lite sadistiskt att visa det där goda för en svältande;) Ni ser ju ut att ha haft det lika jäkla mysigt som vanligt:)KRAM!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Håller med Linda! Här ska magras ytterligare! eller fettlagren ska bli något färre. Underbart ser ni ut att ha haft det i alla fall. Smart att prova av varandra.

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  3. Underbara du! Tack för idag..Jag känner att jag fick tanka lyckokontot en stor stor del.
    Ha en fin helg!
    kraaam!

    SvaraRadera
  4. Linda: hmmm... fast du är grymt duktig och jag är fet... det är skillnaden... ;o) Blir snart en absolut nödvändig svältkur här också... snart... :o) Kram!

    Eva: samma här, allt sitter så tajt så till och med en förnekar som mig börjar inse att alla plaggen inte kan vara felmärkta hux flux... :o) Kram!

    Lingon: även mitt lyckokonto är fulltankat ;o) Tacktack underbara! Kram!

    SvaraRadera
  5. TACK finisen för ännu en LOOOVELY dag!!!
    (När jag kom hem beställde jag bordet....fyyyy på mej:))
    Puss kram:)

    SvaraRadera
  6. Lite odd: tack själv underbara! Haha... bordet, ja kanske lite fy om man nu ska tänka som en ekonom... men eftersom jag aldrig gör det så säger jag istället; det är ju oemotståndligt lovely!!! Kram till dig och din tasstrio!

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig dag ni haft!! Önskar att jag också var ledig en fredag och kunde dra runt på byn :-)

    KRAM och trevlig helg!

    SvaraRadera
  8. fniss...jaaa meeeen jag hörde hur det bara kallade på mej...det hördes ända hit hem ju...
    Nu ska jag bara köpa matta med....ha ha ha ...det hör ju liksom ihop..:)
    Min tasstrio härjar vilt här å alla är över PIGGA..De hälsar :)å jag tänker ju aldrig som en ekonom så jag håller med dej..vissa ting ÄR oemotståndliga..Basta:)
    Kramarna i multi:)

    SvaraRadera
  9. Duuuu, den röda kettlekoftan..köpte du den av Lilla Lingon??

    SvaraRadera
  10. Oj vad kul ni verkar ha haft! Är uppriktigt avis! Hade varit jättekul att få va med någon gång. Kramar

    SvaraRadera
  11. Slurpigt inlägg. Förstår att ni hade mysigt. Ska också på stan idag och fika och klippa barret :) Klipp, klipp!

    SvaraRadera
  12. Godmorgon hjärtat!
    Kommer på mig själv att jag bara ler när jag tittar o läser om gårdagen! Så underbart roligt för er!
    Det där med låtar som fastnar i huvudet kan ibland nästan vara irriterande..
    Ha en sköön lördag!
    KRAM

    SvaraRadera
  13. Linaplina: ja det är onekligen lyx på hög nivå. Kram!

    Lite odd: haha... ja jag såg och hörde ju också hur det kallade på dig. Och vad ska man ha pengar med sig i graven för när man kan leva i ett ljuvligt hem innan den dagen kommer. ;o) Nope, kettle stannar hos favoritbäret, jag tyckte att hon lät tveksam så då är det bättre att hon tänker lite till. Kram!

    Dr Molly: oftast blir det ju spontant påkommet. Den här gången för att någon skulle prova något, som du en gång har bott lite snabbt hos dig... ;o) Men jag ska tänka på att hójta till dig nästa gång: Kram!

    L8: slurp slurp ;o) Ha en bra dag på stan! Kram!

    Annelie: ja det är lyx och välbehövlig energipåfyllning att få den störa äran att träffa dessa darlings ibland. :o) Jag hade lyckats sova bort låten jag hade på hjärnan men så fort jag gick in här och såg min rubrik så kom den tillbaka den retliga jäkeln. ;o) Ha en bra dag vännen. Kram!

    SvaraRadera
  14. Åh vad avvis jag blir !
    Fan jag tycker att det enda jag gör just nu är att toalettera ( finputsning av dasset) Jobbar, sover & äter...
    Ni ser ut att ha det GRYMT trevligt :-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera