Powered By Blogger

onsdag 9 februari 2011

THE Molly is in the building & jag är stenkär!

Ja ni hade rätt. Visst var det Taradiddle i royal som skymtade i mitt förra inlägg:



































Jag säger bara en sak; den var absolut värd all jakt. Varenda sekund av väntan och alla besvikelser när den har gått mig förbi. För nu äntligen är den min och jag är fucking stenkär i både kubik och kvadrat!

Fast inget solsken utan en smula glimt av moln. Så därför kan jag inte låta bli att fråga er; vad fan ska jag ha under den?... Over and out, kram och god natt!

24 kommentarer:

  1. Finns bara en sak att säga: WOW.... WOW!!
    Grattis!!

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Jag har också denna ljuva sak, men jag har ingenting under min. tycker inte det behövs.)

    SvaraRadera
  3. Fan vad snygg den var på dig. Ett superköp måste jag säga!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ååååh den är underbar på dig!! Riktig fullträff! kram

    SvaraRadera
  5. Tacka fan för att du är kär!! Det är bara att gratulera till ett kanonköp:) Sitter som en smäck dessutom.....Kram gumman!

    SvaraRadera
  6. Superfin! Grattis till en lyckad jakt. Njut nu av din fin fångst och vila en stund innan nästa jakt börjar :) jag nämligen vet säkert, att jakten slutar aldrig. Det finns mängder av gamla godingar som bara måste jaktas, somliga på allvar och andra inte så hektiskt.

    Men du är superfin och vacker i din nya klänning, och tack för fina, coola 80's bilder, du är/var ju en cool tjej!

    SvaraRadera
  7. Vad snygg du är i din nya klänning! Jag har också den och brukar ha ett svart spetslinne under. Kram

    SvaraRadera
  8. Åh, suckar avundsjukt! Fining!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Tack fina lovely ni! Det är snudd på en helt overklig känsla att den Måste titta till den var femte minut för att inse att jag inte drömmer. Galen? Jag? Ja som fan!!! Kramar som fan!!!

    SvaraRadera
  10. Suuuuperfin på dig! Har en likadan och nu ska den baske mig vädras :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  11. Jättegrattis - finns på min lista också så klart fast jag har den i både grey och powder;) Jag har inte heller något mer än underkläder men använder dem i och för sig inte på jobbet eftersom hyllan kommer en smula i fokus.
    Kramar

    SvaraRadera
  12. Underbart!!
    Jag brukar ha en secrets tank under min röda. Kan ta med en i rätt färg till dig så du får prova om du vill.

    kram och gonatt!

    SvaraRadera
  13. Så jättefin! I den färgen ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  14. Superfin!! Vad har du gjort med den andra du hade? Kramar

    SvaraRadera
  15. Har du standard underklänningen? Eller vad den heter.
    Den har jag till alla mina(4st)
    Passar perfekt tycker jag.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  16. Klär Dig!
    Jag brukar bara ha underkläder eller en spoiler underdress under min som är i powder. kram

    SvaraRadera
  17. Underbar!!! Den klär dig verkligen!

    SvaraRadera
  18. Godmorgon!
    Jösses vad snygg du är i den..klär dig otroligt bra!! Grattis hjärtat! Ibland kan det vara värt väntan på något gott..
    Hoppas din dag blir bra!
    KRAM

    SvaraRadera
  19. Godmorgen
    Hvor er den kanon flot til dig!! :)
    Prøv at se på min blog hvad jeg har brugt under kjolen.
    Jeg har haft den i grå og powder - men jeg tror også forslagene kan bruges under denne farve :)
    Den er også god med en woolmix cardigan over.
    Kram

    SvaraRadera
  20. Åhh vad snygg den är på dig. Har en i powder bara och skulle inte säga nej till en i royal eller grått (eller båda!?). Har ngn där ute en till salu så hojta till. Storleken skall vara 2.
    kram!
    helena@elcentralen.se

    SvaraRadera
  21. Tack snälla alla för kommentarer och tips! Ni är så jäkla bäst! Kramar!

    SvaraRadera
  22. Ja, tror jag svimmar... vackrast i år!

    SvaraRadera
  23. Jadu, breathtaking, verkligen. Den är ju som klippt o skuren för dig. Står absolut Josanne alkover på den! Så jäkla farligt att läsa din blogg, blir ju allt för inspirerad och ha-begäret kryper in och fäster sig likt en amöba i en... Jag vill oxå ha en!!!
    Kram/Tina

    SvaraRadera
  24. Verkligen jättefin! Fantastisk färg som du är lyckligt lottad att passa i. Själv skulle jag se ut som jag hade blodbrist. =)
    Men en tiddelipom i en annan färg borde bo här kan jag tycka...

    SvaraRadera