Powered By Blogger

onsdag 17 augusti 2011

Gårdagens – det ser inte alltid lika snyggt ut under ytan

Eftersom jag inte lyckades få in bilder här i gårkväll så får ni dras med en inaktuell stass nu, nämligen en gårdagens outfit. Som bevisar att det inte alltid ser lika snyggt ut under ytan... Till en början så hade jag bara tänkt att visa de två första bilderna. Som egentligen är misslyckade eftersom jag försökte få med ansiktet, gick ju så där inte alls bra…
Men efter telefontjatter med übersköna plastsyrran i Bergslagen så lovade jag att även flasha vad jag hade under dressen, och så föddes även den tredje bilden…



















Joråsåatt… jag gick faktiskt ut med mina djurhårsbelagda och lite halvsmutsiga mysbyxor under Magnolian. Varför? Ja den kan jag inte ge ett klockrent svar på, men det var nog någonslags blandning av att inte orka leta upp mamelucker och att jag faktiskt glömde bort att mysisarna var på. Så kan det gå... Kram för nu!

9 kommentarer:

  1. *fniss* ja allt är inte riktigt som det verkar alla gånger.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Tack för en bra start på dagen:) Kram gumman!

    SvaraRadera
  3. :-D Jaja, spelar väl ingen roll, både byxor och klänning är ju helgarderat eller hur?

    kramar!!!

    SvaraRadera
  4. Tycker det ser både bekvämt och coolt ut. Lite haremsdam sådär ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Hahaha - helt underbart :) Vi har nog alla varit där!
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Det kanske inte var snyggt men jäkligt skönt när jag var ute med vovvarna på kvällskvisten. Ett tecken på att jag absolut har blivit tant – när bekvämlighet går före skönhet… Jaja, bara att gilla läget gissar jag på… :o) Kram på er snyggingar!

    SvaraRadera
  7. Hahaha, tack för dagen skratt:)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Härligt, tack för ett gott skratt!!!
    Kram Helena

    SvaraRadera