Powered By Blogger

onsdag 24 augusti 2011

Efterlysning – i höstens tecken

Med nya årstider kommer nya behov och önskningar. Och för Katarina är det fina Scarf scarf som står i fokus på klädönskelistan just nu. Allra helst den här i royal:


Men även den grå är av intresse. Så har du någon av dem att sälja så skriv en kommentar här. Eller om du hellre vill maila: oddjosanne@gmail.com.

Bilden är från förra året, den 28 september. Det känns som att det var bra mycket mer sommar kvar då än vad det är i år. Här är det höst varannan dag och sommar varannan. Skumt värre. Är det så hos er också? Skumt också hur påverkad man blir av det, vädret…
Men nu hinner jag inte filosofera mer om det, ska iväg och fixa naglarna kom jag precis på. Bråttom, bråttom… Men vi ses senare igen om ni har tid och lust. Kram!

6 kommentarer:

  1. Amen åhhh vad du är snäll! Tack så mycket :O)

    Kram o ha en fin dag i vårt ngt kyliga skåne idag! (Katarina)

    SvaraRadera
  2. Samma här på väderfronten och även på önskefronten :)) Kram

    SvaraRadera
  3. Japp - jag härmar Odd Me - samma både vad avser väder och önskesjal (royal) så om du får massor av svar kan du väl vara snäll och höra av dig :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja jag minns ju att jag höll på att försmäkta på Mollyträffen i sept då jag hade Magnoliaklänning och tights. Så nog var det mer sommar då.

    SvaraRadera
  5. Jag och fröken frösötis har ofta samma goda smak :O)
    /Katarina

    SvaraRadera
  6. En sådan där royal scarf ska allt hitta till mig någon gång om det så blir när alla andra tröttnat på dom! Har haft en grå men den kändes bara som en ersättare så den såldes förra året när man kunde sälja dom för fantasisummor på tradera! (Å jag antagligen hade något som lockade och det behövdes slantar till;)Kram

    SvaraRadera