Powered By Blogger

måndag 8 augusti 2011

Till Salu: tre fina trähalsband by Anestis

Som jag hojtade om redan i mitt förra inlägg så kommer här tre halsband till salu. Gjorda av min kamrat Anestis Sifou Sachinidis. I samma stil som de jag har själv:



















1 Marmorerade träkulor uppblandade med fem porslinskulor dekorerade med en ros och små kinesiska tecken. Tofsen är gjord av tunn tråd. = SÅLT



















2 Består till största del av marmorerade träkulor. Med insprängda kulor dekorerade med Buddhor på alla sidor, dessa är gjorda i lera och härstammar från Grekland. Längst ner en tassel av tunn gul tråd.  = SÅLT



















3 Små mörkbruna träkulor med liten buddha som häner längst ner tillsammans med liten tofs gjord av tunn grön tråd.

Alla halsbanden bär samma prislapp, vilket betyder 395:- styck. Och då ingår vanligt porto med Posten. Om du är intresserad av att lägga beslag på något av halsbanden så lämna en kommentar i kommentarfältet nedan först och mejla mig sedan på oddjosanne@gmail.com.

Detta för att det inte ska bli orättvist om flera är intresserade av samma, för då kan alla se vem som kommenterade först. Tack och hej, Kram & God natt för idag!

9 kommentarer:

  1. Numro 2 till Bergslagen please:) Mailar! Kram

    SvaraRadera
  2. Öland kallar nummer 1!! Please..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Linda & Annelie: de är era... kul för de är superfina! Mailar er imorgon förmiddag. Måste 1 käka och 2 sova först... :o) Kram!

    SvaraRadera
  4. Självklart!!
    Natti natti..världen åskoväder drog in här just, tycker inte om..
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Tack din auzna för att du tycker om mina halsband så mkt att du hjälper till att sälja dom här...
    Punkt och slut =)
    MVH Sifou

    SvaraRadera
  6. Annelie: har mailat dig nu. Kram!

    Grekjevel: tycker inte om egentligen, fjäskar bara för att ni ska flytta med oss... ;o)

    SvaraRadera
  7. Vilka helt underbara halsband. Synd man är pank just nu =( Kram!!!

    SvaraRadera
  8. Naimiez: jag kommer nog att norpa fler av honom och lägga ut här efter hand så det blir fler chanser. Han gör aldrig samma två gånger så det blir dock andra då. Kram!

    Någons fru: ja man kan ha den gode greken till något i alla fall… :o) Kram!

    SvaraRadera