Powered By Blogger

fredag 19 augusti 2011

Megatrist visar glimt av dagens

Jag vet att jag är megatrist. Och förutsägbar som få. Som använder mig av samma grepp om och om igen... Är det inte vovvenader så är det båtresor... Eller, som nu, en liten tågfärd i riktning söderöver. Mitt försvar i det här fallet är att det är så stentrist att skumpa på räls, men genom att knappa in menlösheter här så håller klockan högre speed på sitt tempo. Typ... Nä, jag har inget vettigare att komma med så jag lämnar er igen, med en liten skymt av min dagens stass. Kram!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Är det där den guldiga Cascais-sjal du har? Jag har letat som en tok efter den var har du köpt din?
    Önskar dig en mysig helg!
    Nilla K.

    SvaraRadera
  2. Jo det är den guldiga Cascais. Jag köpte den i Odd Molly-butiken i Köpenhamn för inte så himla länge sedan. Har ingen koll på om det fanns fler där dock. Men testa att ringa dem, vet inte om de skickar… Ingen koll på telefonnummer men vet att jag hittade det på Odd Mollys hemsida. Lycka till, hoppas du får tag på den för den är superfin. Kram!

    SvaraRadera