Powered By Blogger

tisdag 30 augusti 2011

Dagens – med en släng av komavarning

Vilket galet megajobb det är att bena upp i 800 bilder… som blev min samlade Stockholmsskörd. Ett nytt inlägg är på gång strax men jag sticker emellan med…



















… dagens stass. Och ja, jag är precis lika trött som jag ser ut att vara… Det förefaller som att jag har våldfört mig på en burk svart ögonskugga, och råkat felplacera den under ögonen istället för på ögonlocken…
Men det är bara en släng av komavarning. Så det är väl bäst att jag fortsätter att röja i fotografidjungeln innan jag går i däck… Så. Kram för nu! Ha en bra kväll!

3 kommentarer:

  1. Varit så kul att se dina bilder från Stockholm! Väntar glatt på mer. Ni verkar ha haft en dunderhelg. Mysiga Stockholm och massa butiker med OM. Fin dagens med. Saknar dock att se dig i bara klänning men idag var det ju rysligt kallt. Jag ser fram emot Rhodos i september. Kramkram

    SvaraRadera
  2. Äsch, jag tycker du är superstilig idag! Det är bara i din spegel isånt fall...och vi ska ju bevara och förstärka vårt vallonblod ju... ;)
    Jag har läst i kapp mig och inser att er fortsättning på 08.a lands trippen tycks fullända helgen och som den egoist jag är så ropar jag "flytta till 08.a land!" Här finns allt du vill ha men du slipper vetrinärkontroller vid flytten...fniss!
    Stor kram
    Loo

    SvaraRadera
  3. Här har du en till som är snudd på komatos......Kram gumman

    SvaraRadera