Powered By Blogger

torsdag 4 augusti 2011

Dagens - läxa i att lära mig att sätta stopp

Jag har fått fotoappen Hipstamatic på hjärnan. På gott, eftersom det är så himla kul att ta bilder med den, och på ont, därför att det ibland går helt överstyr. Och det i fråga om att visa verkligheten som den är… För kolla bara på min dagens…


… som jag blev inspirerad av fina Helena att valsa runt i denna dag… Fast jag tog på mig den i vintage chalk istället. Men! Som ni ser, inte levererar en enda färg i sin rätta dager här. Vilket får bli min läxa i att lära mig att sätta stopp… hur kul det än må vara att leka bildkung i fejkland… ;o)

Men innan dess kan jag inte låta bli att även kasta ut bilderna som jag smög runt och tog på Ica.
Fast de kommer först om en stund… för ett telefonsamtal under tiden jag skrev det här tvingar mig att kasta mig ut en sväng igen… See you… om ni vill… Kram!

2 kommentarer:

  1. Kul att kunna inspirera! Den ljusa är ju bara så fin!
    Och du, hipstamatic är roligt och ger härliga bilder, man måste experimentera lite ibland...
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Helena: ja jag tackar dig för min dagens… :o) en av alla fördelar med bloggarna, man blir påmind om vad man har i garderoben. Så tack!
    Haha… ja lite för kul känner jag som har snöat in totalt på Hipstamatic… men det mesta slipper ni trots allt här… ;o) Ha en bra kväll! Kram!

    SvaraRadera