Powered By Blogger

söndag 28 augusti 2011

Få dras med i tid och otid

Jag släpper lite på shoppingsekretessen och låter en nykomling få ta plats här ;o)


Mitt absolut bästa köp denna helg. Och som ni därför lär få dras med i tid och otid framöver här...
Idag åker kamrat Gunnarsson hem, shit vad en helg rusar... :-(. Själv ska jag bege mig ut och spana in kvarteren där jag en gång bodde...
Återkommer kanske därifrån lite senare. Ha en superbra dag därute. Massa Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Vilken snygging till kofta (ja, du med förståss...)!!!
    Vill ju gärna se dig framifrån i denna också, men det kanske kommer? :-)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Klart snygg kofta! Ha en skön söndag! Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg kofta, är det odd molly eller kommer den från något annat märke?

    Mvh
    Irene

    SvaraRadera