Powered By Blogger

torsdag 25 augusti 2011

Dagens – i kravallcity & matchar en yrkesbil

Är i tatueringsstudion och försöker bistå tatuerarmaffian i packandet. Det går väl sisådär för jag gör mest en massa annat, sådant som att till exempel ranta runt på stan och fjolla mig framför spegeln för att ta bilder på min dagens stass, som är:



















Och japp, jag har även varit och kapat av ett halvt ton kalufs. Man kan ju faktiskt inte ha helgdejt med en frisör och se ut som om man har en gigantiskstor astronauthjälm i päls på skallen… Hemma väntar ännu mer pack och jag ska strax försöka kryssa mig hem genom kravallcity för att ta tag i det. Det är någon jäkla fotbollsmatch på gång och stökigare än vanligt. En uniformerad yrkeskår och huliganer i ett enda mischmasch… Jag har tagit lite bilder på hur det ser ut men eftersom det syns ansikten på allihop så skippar jag att offentliggöra dem. Polisbilen kunde jag inte låta bli att ha med eftersom jag tyckte att jag matchade den så himla tjusigt… :o) Dags att göra någonslags nytta. Så Kram på er för nu!

5 kommentarer:

  1. Ha det underbart i storstan! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snygg stass! Ha så kul i helgen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha det så bra som man bara kan ha i storstan och hälsa alla!

    SvaraRadera
  4. Har släpat ner väskan men inte fått nåt packat. Vad fan ska jag ta med mig?! Kram

    SvaraRadera