Powered By Blogger

lördag 13 augusti 2011

Hur plaggen ter sig på plats i butiken

Som redan avslöjat så blev det lite provning av Odd Molly Fall på AjaBaja idag. Men. Jag har inte orkat bena upp bland alla de bilderna, inte känt för att kolla namn på plaggen, priser och så vidare. Så därför kör jag enkla vägen nu och kastar bara ut lite bilder från hur plaggen ter sig när de ligger på plats i butiken:





































































Därmed inte sagt att allt ni ser avbildat här även finns i provat tillstånd. Men ett litet gäng plagg blev ändå testade. Men de får ni vänta på till imorgon. För nu tänker den här tanten hålla kväll med sin familj. För risken är att de drar, och det utan att jag ens märker det förrän det är försent, om jag ska sitta här med huvudet fastkört i dataskärmen längre idag. Så over and out, Kram och God Natt!

5 kommentarer:

  1. Godnatt:)
    Och om ni har tid och lust finns jag på Sundspärlan hela dagen imorgon med Lilleman:)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Helt rätt prioritering :) Ska jag också göra! Roligt att se bilderna och jag ser fram emot fler! Kram L

    SvaraRadera
  3. It is so nice to see the photos of the wonderful Fall arrivals in the shop. Tomorrow I will look forward to more pictures of your fun threesome.
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  4. Kul att vi fick ett smakprov! Mys nu med din familj och ha en skön kväll!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Ack så mycket fint! Och vad glad jag blir att jag beställd en Goose när jag ser den på dig:)
    Och kan du gissa vem som snart äger en Magnolia igen?! Kram stumpan från en vin-glad bergslagsbo<3

    SvaraRadera