Powered By Blogger

onsdag 3 augusti 2011

Rastlös terrortant & helgalet bra att ha

Jag har inget vettigt att komma med. Nu heller. Bara så ni vet. Det är bara det att djuren är extremtrötta på mig just nu. Efter att jag har terroriserat dem med Iphonen, inställd på Histamatic-appen, ett bra himla tag idag så har de gått från…
















… lätt småtjuriga via en växande irritation till att falla i sömn, garanterat bara för att slippa mig… Det är i alla fall så jag hade gjort för att komma undan en ganska rastlös och därmed nitiskt fotograferande tant.
Så därför trippar jag in här en liten sväng istället, sällskapssjuk som jag känner mig. Och lite för att peppa mig innan jag sätter igång med projekt evighetsgöra...

För precis så känns min ”briljanta” idé att jag ska ladda ner alla, japp exakt alla, bilderna från Odd Mollys höst och vinterkollektioner. Och det är gigantmånga. Någon som har gjort det och vet på ett ungefär vad jag ska förvänta mig att tvingas lägga i tid på den sysslan?
Varför jag har fått för mig att göra det? Ingen aning om jag ska vara helt ärlig. Kanske mest bara som ett slags helgalet bra att ha… Typ… Peace, Love & Kram!

7 kommentarer:

  1. Det är tur att det finns så roliga appar tilltelefonen att leka med:) lycka till med OMbilderna :D kram

    SvaraRadera
  2. Krya på dej & hoppas att detdär onda försvinner snart.

    SvaraRadera
  3. OMG vilket projekt :) Funderade på det ett tag men lät bli lat som jag är. Vore kul om du talade om ungefär hur lång tid det tog :))
    Kram

    SvaraRadera
  4. Sådär kan jag också hålla på att terra mina katter :) Och de vänder bort huvudet hela tiden! Pest med magen.. Hoppas verkligen att det går över snart.. Lycka till med OM-projektet! Jag kan fortfarande inte få till en ruta som visar mina Mollysar :/ Kramar

    SvaraRadera
  5. Finekisse!
    Här råder det "Silent treatment" eftersom matte varit bortrest.
    Nåja de kommer när vi ska sova... ;)

    SvaraRadera
  6. Hoppas du känner dig bättre nu!
    Och projektet... ja, det är ju bra att veta att någon spar bilderna, när man lååångt senare behöver dem ;-)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Tack för era kommentarer! Det gick ju inte så bra med nedladdningen av bilderna eftersom jag somnade... så det får vänta till en annan dag...
    Kram på er! Och god natt!

    SvaraRadera