Powered By Blogger

onsdag 24 augusti 2011

Vad vill ni veta – fritt fram att fråga


Jag får ibland frågor om lite allt möjligt, här, men mest i mailen. Om jag skulle råka vinna en sjuk mängd pengar så är det första jag skulle göra att anställa någon som svarar på mina mail. För jag är värdelös på det och därför har jag en svällande inkorg full av sådant jag inte hunnit besvara. Däribland lite blandade frågor. Så därför tänkte jag köra en lite frågestund här istället. Där jag ger er fria tyglar att fråga precis vad ni vill.
Jag lovar dock INTE att jag svarar på alla frågor... För blir det för privat eller för puckat så står jag definitivt över... ;o) Ni har på er fram till söndag kväll. Svaren får ni i början av nästa vecka. Så; bring it on! Take care. Ha en bra kväll. Kram!

10 kommentarer:

  1. Varför äter du inte kött? Undrar A-M

    SvaraRadera
  2. Hmmmm... jag undrar vem du skulle vilja hångla med på Oscars-galan om du var singel (och tvungen att välja någon)? KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Tror jag kommer få många svar på lördag... sparar mina frågor :-) Kram!

    SvaraRadera
  4. Om du jobbar och isf med vad, tex. lite mera av just "du" :)

    SvaraRadera
  5. Favoritmollyn!? Om du MÅSTE välja bara EN :)))
    Kramis!

    SvaraRadera
  6. Hur går det med planerna på utlandsflytt?

    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Läser din blogg,jättebra tycker jag ;)
    du har ju en gul virkad kofta med lila detaljer,vet du möjligtvis vad den heter?
    Ha en bra dag!
    /Jeanette

    SvaraRadera
  8. Hej igen!
    Jag har hittat namnet på koftan,yarnbard cardigan=)
    Jeanette

    SvaraRadera
  9. du e bäst!!!absolut bästa mollybloggen som finns sedan väldigt länge- DU har en så fabulös självdistans så man blir avundsjuk.. precis som man önskar när man lusläser en blogg - snälla - tröttna aldrig - din blogg är BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    //Sanna

    SvaraRadera
  10. Hej! Jag undrar om du sett Wigwam tunikan i lite lilac? Är den mesig i färgen eller fin?
    Mvh Viktoria

    SvaraRadera