Powered By Blogger

tisdag 2 augusti 2011

Dagens tant på stan & kanske ingen festival

Jag begav mig ut på stan idag. Bland annat för att följa upp lite av era tips på skavsårsskydd till fläsklåren. Passade på att flaxa in i ett provrum under jaktrundan för att föreviga dagens stass, när jag ändå var i närheten av ett sånt:


Hur det gick med inköp av mamelucker återkommer jag till lite senare idag. För just nu har jag stationerat mig i sängen. Med magontet från helvetet... som jag har dragits med hela dagen... :-( och går det inte över så blir det ingen festivaltur för mig. Så jäkla ont gör det! Ska se om jag kan powernappa bort det nu... Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

11 kommentarer:

  1. Usch, hoppas att det går över i magen så att dy kommer iväg! Ser fram emot skavsårstips:) kram L

    SvaraRadera
  2. Fy vad jobbigt! Det är hemskt när magen strular! Man blir helt handikappad :( Hoppas powernappen hjälper! Kramar

    SvaraRadera
  3. Usch vad trist! är det till Wacken det var tänkt eller? En kompis till mig åker med festivalbussen i kväll till Wacken, det hade varit så jäkla kul att åka dit!
    Hoppas att du kryar på dig och kommer iväg!
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  5. Åhh nej, hoppas att det går över..
    Du har alltid så snygga halsband, var köper du dom ?? Fota gärna nära så de syns..jag älskar halsband, just nu söker jag efter såna där långa trähalsband som du har..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  6. Usch då! Ont i magen är fan inte roligt....
    Krya på dig. Kram gumman!

    SvaraRadera
  7. krya på dig vännen! Hoppas det släpper nu och att det kanske är stress?

    kramar i massor!
    L

    SvaraRadera
  8. Tradigt med såna magar (jag har också en sån) och jag hoppas du kommer iväg.
    Man förstår varför det sägs att energicentret sitter i magen; man blir helt väck.
    Kram på dig kära kombatant!

    SvaraRadera
  9. Håller tummen för att magontet är borta nu.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Tusen tack snälla ni! Men tanten stannar hemma. Mitt eget val och det känns bra. Fast det betyder även att ni inte får någon paus från mig här… Sorry… Kram!

    SvaraRadera
  11. Jag glömde ju svara på frågor här, sorry för det... gör det nu istället:

    Peggy: japp, det var Wacken jag skulle till, har varit där ett par gånger innan, klart speciellt så får du chansen att åka dit någon gång så gör det.

    Anette: det är en kompis till mig som gör halsbanden i trä som jag brukar ha. Jag ska lägga ut några till försäljning här i bloggen hade jag tänkt, dock inga som är lika långa som det jag hade på mig igår. Men superfina bruna så håll span. :o)

    Kram!

    SvaraRadera