Powered By Blogger

onsdag 10 augusti 2011

Mera Muffin istället för Mollysar

Just nu kretsar i princip allt om liten katt här. Har inte ens haft tid att tänka på Mollysar. Alls. Så då fattar ni hur upptagen jag är… ;o) Fast det kommer, så ni behöver inte oroa er för en dag utan inlägg där Mollysar figurerar…
Jag har till exempel ett paket att hämta ut idag… En riktig dröm-Molly som jag håller tummarna för är den kommer att vara på mig också…

Muffin katt har börjat spana runt och tar små upptäcksfärder. Än så länge håller hon sig på diskbänken. Det får nog vara så en stund till innan hon blir beblandad med de andra fyrbentingarna här. För de är inte helt lyckliga över hennes närvaro, men håller sig lite på avstånd så inga fajter ännu i alla fall.
Hon är inte helt enkel att ta bra bilder på eftersom hon inte vill vara stilla någon längre stund när mobilen åker fram. Men jag kastar ändå ut två ur dagsskörden:



















Hoppas på att kunna få ihop lite bättre bilder under dagen, så att jag har något att låta er bli terroriserade med ikväll… :o) Ha en bra dag därute. Kram på er!

15 kommentarer:

  1. Sån liten sötnos! Hoppas det kommer att gå bra med de andra missarna!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Hon är så ljuvlig! Vuxna katter som inte gillar nykomlingar brukar uppföra sig mot kattungar trots allt. (Min stridis Alex var minsann en riktig pappa åt småttingar)
    Så jag tror det kommer att gå bra. På fredag tror jag ni kan sära på djuren så hon får vara i ett rum med nån snäll alt ensam.

    SvaraRadera
  3. Vilken liten snutta. Förstår att du har och göra...:-D

    kramkram

    SvaraRadera
  4. Hon är alldeles bedårande söt!!!

    kramar

    SvaraRadera
  5. Tack söta för kommentarer! Ja hon är sjukt söt, känns nästan overkligt att ha blivit med kattbebis igen. Men skitkul! Kram på er!

    SvaraRadera
  6. Hon är alldeles ljuvlig :) Å blir så sugen.. Kram

    SvaraRadera
  7. Åh, jag vill också! SÅ söt!
    Men nä, lite realistisk får man ju vara!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Himmel..hjärtat knyter sig!! Vansinnigt söt!
    Tack för ditt mail! Du vet nog vad jag roar mig, fniss..
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Hej Josanne!

    Vilken liten bedårande sötnos ni har fått hem.

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  10. Hon är så söt så man vill äta upp henne!! Jättegärna mer Muffin-bilder, har nog med Molly-tankar och bilder hos mig...

    Kram kram

    SvaraRadera
  11. Vilken bedårande och ljuvlig liten kisse...jag vill gärna ta del av fler bilder på Muffin katt :)

    Kram!

    SvaraRadera
  12. Herreminje vilken liten sötnos!
    Synd att sambon är superallergisk!

    Vi var hemma hos en kattägare för ett tag sen. En och en halv timme stod han ut - sen höll han på att dö!!!

    Men vi har ju två hundar... Och han är inte allergisk mot dem... Konstigt! Päls som päls kan man ju tycka!;)

    Kram!

    SvaraRadera
  13. Tvungen att titta in för att se om det fanns några bilder på lilla fröken katt och det gjorde det ju.
    Hon är ju helt underbar.
    Kommer säkert att gå bra med de andra katterna bara de får vänja sig lite. Till och med vår gamle "herr Panther" accepterar att ha tre odrägliga (enligt honom) kattungar som stör hans värdiga gammelmanstillvaro med sina "fånerier"..han tittar bara överlägset och uttråkat på dem och lägger sig utom räckhåll..

    Karin

    SvaraRadera
  14. Hon är ju helt underbar!!! Det finns inte ord att beskriva hur söt hon är, att hon sen dessutom är orange gör ju inte saken sämre!!!

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  15. Tusen tack för era kommentarer! Gamlingarna här har inte riktigt accepterat henne än men det kan ju ta ett tag har jag hört så jag håller tummarna!... Kram på er!

    SvaraRadera