Powered By Blogger

söndag 21 augusti 2011

Dagens – utmaningsfuskar & ett försök att piffa till

Så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter. Tråkigt ibland, ganska skönt andra dagar, som idag. Då det mest har varit tråkigt. Städ och fix och segdraget trist i största allmänhet.
Fast. Jag lyckades lite halvt leva upp till Lingonberries klädutmaning i alla fall, som löd att jag skulle knalla ut i klänning och kofta. Det sistnämnda gick fetbort eftersom vi pratar tropikhetta här, men jag kostade ändå på mig att slänga Cascais-sjalen över axlarna. Till klänningen, som blev Berry dressen i dark pink.


Lite fusk där också eftersom jag körde på den lite säkra linjen och slapp visa benen… Det gäller ju liksom att vara lite smart när man gör sina val… :o) Eftersom min rolighetsgrad speglar den här dagen ganska bra så har jag inte något festligare än så att komma med just nu.
Så därför går jag över till att börja glufsa i mig lite ostbricka och glo på tv istället.


Som får bli mitt sätt att försöka sätta lite piff på avslutningen av den här veckan. Tack och hej till er som pallar med mig… Var rädda om er! Kärlek & Respekt!

5 kommentarer:

  1. Hej! En efterlysning!! Vill ha en x-stitch i vitt/brunt i stl 2. Hjälp mig någon?!
    Min mail: rojven@hotmail.com
    Mvh Viktoria

    SvaraRadera
  2. OH! Ost och kex!! God natt och kram!

    SvaraRadera
  3. Min dag har varit ungefär lika kul som en rotfyllning - utan bedövning.
    Berrydressen går ju alltid hem. =)

    SvaraRadera
  4. Ja, men en klänning i allafall?!
    kramar och vi måste ses snart igen.
    <3<3<3

    SvaraRadera
  5. Viktoria: håller tummarna att du får tag på den. Har ingen i den färgen själv att sälja tyvärr. Kram!

    Linda: sjukt gott… sjukt mycket kalorier, fast skit i det… just nu i alla fall… :o) Kram!

    Helen: hmmm… låter inte bra alls… :o( Hoppas den här dagen blir bättre… Kram!

    Lingon: japp en klänning minsann… har lite nya klädstilsändrartanker nu… Ska bara spåna lite till innan de avslöjas… ;o) Kram!

    SvaraRadera