Powered By Blogger

tisdag 2 augusti 2011

Efterlysning – Wilma med fransar

Emelie har fått en Molly på hjärnan, så nu behöver hon hjälp med att hitta den:

Wilma mankiller cardigan

Storleken ska vara 3 och hon vill ha den med fransarna. Däremot spelar färgen ingen roll, hon kan tänka sig vilken som av dem som kom i släppet i våras.  
Någon som vet var den finns att få tag på? Eller är det kanske till och med någon som har den hängandes i garderoben och inte använder den och tycker att det är läge att den får flytta vidare? Hojta i kommentarsfältet i så fall!
Hoppas ni får en bra dag! Här fortsätter det med städ och tvätt. Kram på er!

5 kommentarer:

  1. Vad snäll du är som hjälper till att efterlysa plagg! Skulle du kunna tänka dig att hjälpa mig också? Önskar dig en bra dag/ Petronella

    SvaraRadera
  2. Jag letar också efter den vackra! Men i storlek 0. Om någon har ett tips blir jag jätteglad!
    mvh elisabeth
    tiosmafingrar@telia.com

    SvaraRadera
  3. Petronella: absolut kan jag det. Maila mig vad det är du vill efterlysa på oddjosanne@gmail.com. Fast jag åker bort i natt så jag lovar inte att jag hinner lägga ut det innan dess. Kommer hem igen på söndag kväll så annars lägger jag ut det då, eller på måndag nästa vecka. Okej? Kram!

    Elisabeth: hoppas att du hittar den. Jag hjälper till att hålla lite span åt er båda också. Kram!

    SvaraRadera
  4. Tusen tack!
    Mvh elisabeth

    SvaraRadera
  5. Hei
    Om du klikker på medfølgende link kommer til til en annonse på FINN.NO. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29686140

    Lykke til.

    SvaraRadera