Powered By Blogger

torsdag 25 augusti 2011

En in – en annan ut? = en ny – en till salu

Det var inget nytt superspännande plagg. I Mollyketet som har blivit hemburet hit igår. Det var istället en praktisk nyttosak. För det kan man väl faktiskt kalla denna:


Jag gillar de här väskorna skarpt. Har en cerise, som används flitigt men som tyvärr skär sig med vissa färger och får mig att känna mig som en färgblind clown på speed i de fallen. Snobbig? Jag? Absolut! Och så har jag en militärgrön. Som nästan aldrig har blivit nyttjad eftersom det inte är min färg. Ja, det är viktigt med kulörer på allt, vilket självklart inkluderar väskor… :o) Så. Därför klickades denna blå hem på Tradera. Och min tanke är att den ska få ersätta den här militärgröna:


Så nu undrar jag om någon är sugen på att adoptera den till det facila priset av 350:- inklusive vanlig postfrakt? I så fall: lämna en kommentar eller maila mig på oddjosanne@gmail.com. Vill ni veta något speciellt om den eller se fler och bättre bilder är det bara att hojta, skitsvårt att få rätt på färgerna i lysrörsskenet...

Förövrigt så vräker det ner regn här idag, jag har en hel hop med fixarprylar på schemat och tänker nu börja bocka av genom att låta tvättmaskinen få hjälpa till att jobba. Hoppas ni får en bra dag. Var rädda om er själva och varandra. Kram!

10 kommentarer:

  1. Morrn morrn!
    Jag adopterar gärna din tjusiga väska!
    Kram,
    Ninna/ en skopa odd

    SvaraRadera
  2. Förbenade Ninna! Det var ju MIN väska;) kram till er båda

    SvaraRadera
  3. Aj vad synd! Jag tycker nog det var MIN väska ;) Kram

    SvaraRadera
  4. En till som svär lite...din väska hade gärna fått komma till mig!! Kram

    SvaraRadera
  5. Oj då... visste inte att så många var intresserade, då kunde jag ju tagit mer för den... ;o) = Skämt!
    Tyvärr för såväl er andra som Ninna så varf en annan tjej - Malin - först, hon mailade ett par mintuter före dig Ninna... Men om hon skulle ändra sig så är den din...
    Ha en fin dag. Kram!

    SvaraRadera
  6. Haha...ja om alla skulle ångra sig så. ;-)


    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  7. Å här är en till som gärna hade erbjudit nytt, kärleksfullt hem åt den lilla :)

    SvaraRadera
  8. Här lackade jag ut haha ! Fan att jag tvunget idag skulle läsa bloggar så sent på dan... Den är GRYMT fin ! Å den blå är åxå grym ! Enda nackdelen är att den sidan du har mot kroppen, där blir tofsarna jättevirrvarriga & fula.. å det går inte att "kamma ut"...

    SvaraRadera
  9. Men ååååhhh! Det står faktiskt Lillis på den, är det ingen som ser det?
    Kram :-)

    SvaraRadera