Powered By Blogger

torsdag 4 augusti 2011

Efterlysning; ett plagg - två olika storlekar

Fullt medvetna om att den är sjukt svår, snudd på omöjlig, att lyckas få tag på så gör ändå jag och Petronella gemensam sak och efterlyser härmed denna Molly:

 
Kan den heta Puppa silk wrap? Petronella skulle behöva den i storlek 4 och jag är på jakt efter storlek 2 eller 3.
Är det kanske någon som har den hängandes i garderoben och inte använder den och tycker att det är läge att den får flytta vidare? Hojta i kommentarsfältet i så fall! Eller om ni hellre vill; maila mig på oddjosanne@gmail.com.
 
För övrigt så är min dagsstatus att magen fortfarande lever sitt eget illasinnade liv. Fast det är lite bättre i alla fall. Tänker dock hålla mig hemma idag också, snudd på lite mindre utefixande. Hoppas på en längre utfärd imorgon istället.

Hoppas ni får en finfin dag. Var rädda om er själva och varandra. Kram för nu!

11 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får fatt i denna drömmolly ! Kram L

    SvaraRadera
  2. Tack för att du hjälper mig! Håller tummar för att vi båda får tag på den! Önskar dig en bra dag!/ Petronella

    SvaraRadera
  3. Hej,

    O jag vill ha den i storlek ett :O)

    /Katarina

    SvaraRadera
  4. Linsan: ja visst är den en dröm-Molly, jag har haft den på önskelistan hur länge som helst. Och. Jag har fått tag på den... :o) Så sjukt glad jag är! Kram!

    Petronella: det har vi!!! Tro det eller ej! Jag har mailat över till dig, en tjej som har 4:an att sälja. Och jag har fått tag på en 3:a. Helt otroligt, det vågade jag inte ens drömma om... så himla skoj!!! Tjohoo! :o) Kram!

    Katarina: vill du att jag ska göra en efterlysning till dig också så är det bara att hojta, så fixar jag det senare idag. Kram!

    SvaraRadera
  5. Hoppas du hittar den! Ska hålla ögonen öppna :) Grattis också till lilla Muffin :) Så röd och vacker! Det kommer säkert gå bra efter ett tag! Hoppas verkligen du får ordning på din mage snart! Kramar

    SvaraRadera
  6. Jösses vad rolig! Grattis!!!

    kramar

    SvaraRadera
  7. Josanne, det får du jätte gärna :O) Tack snälla du!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  8. Hei,jeg har den i str4,som er for stor til meg.Bytter eller selger gjerne hvis det er av interesse.(norge)
    sissel_mette@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Opps... hade missat en masasa kommentarer här... Sorry för det!
    Kastar ut en efterlysning på en 1:a under dagen till dig Katarina...
    Och Sissel: jag har skickat din kommentar på mail till en tjej som jagar en 4:a.
    Kram på er allihop!

    SvaraRadera
  10. Hej Josanne, när du ändå efterlyser en 0:a kan du väl efterlysa en 2:a till mej oxå?? Wrapen är ett drömplagg!! Lyckost dej som fått tag i en. Kram åsa i älmhult (asafrostensson@telia.com)

    SvaraRadera
  11. Åsa: absolut lägger jag en efterlysning till dig också. Slår ihop dem som jag gjorde här och lägger ut den under kvällen. Håller tummarna! Det är ju inte omöjligt... :o) Kram!

    SvaraRadera