Powered By Blogger

söndag 14 augusti 2011

Jag måste tyvärr ställa in…

… fikaträffen här i Helsingborg på lördag, den 20 augusti. Sorry!...  Jag har mailat några av er men eftersom jag är typ både förvirrad och slarvigast på den här halvan av jordklotet så hittar jag inte alla adresser. Vilket till viss del har att göra med att några av er skrev att ni var intresserade i senare blogginlägg och trots att jag har försökt att skanna igenom så har jag kammat noll. Ledsen för det men nu vet ni. Vill ni styra upp något själva så hör bara av er så försöker jag skaka fram lite mailadresser till dem som var sugna på att komma. Vill ni att vi ska försöka styra upp något i september istället så är det bara att hojta. Och med detta sagt så tackar jag för mig för den här veckan. Med ett God natt och Kram!

3 kommentarer:

  1. Nästa gång kanske jag har lyckats ladda för att "våga" följa med (-; Kram från Lia!

    SvaraRadera
  2. Too di Loo: kärlek vännen! Kram!

    Lia: klart du vågar, lovar på heder och samvete att ingen är det minsta farlig. :o) Hade varit kul om du hakade på nästa gång! Kram!

    SvaraRadera