Powered By Blogger

torsdag 11 augusti 2011

Ingen dagens, istället lite Muffin katt

Eftersom jag helt glömde av att föreviga min dagens stass så blir det ingen sådan presentation här nu. Det blir istället en ”lite från dagen med Muffin katt”. Vilket inte är det lättaste att få på bild.
För antingen flaxar hon runt fortare än vad denna tant hinner kamerafånga henne, eller så sover hon, vilket hon gör en hel del, lite var som helst faktiskt…























































Och mer än så här blir det inte från mig idag. Vissa dagar är bokstäverna inte helt på ens sida. Och det här är en sådan dag, så jag sätter punkt med en Kram nu.

14 kommentarer:

  1. Söta, urgulliga kissebebis!! Bedårande helt enkelt! Nice to tjatter som vanligt! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Ojoj, jag tycker det ser ut som en tjej ni inte tar där ni sätter henne... Vad jag menar är att hon ser ut att ha mycket egen vilja. Blicken...
    Härligt! Ska bli kul att höra din historier om henne...
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Hon är ju helt bedårande!!! Första bilden- åååhhhh, bilden där hon sover i krukan - åååhhh Kram Linsan

    SvaraRadera
  4. Mitt hjärta har smält..åhh för tofsarna i öronen..så fin så fin:) kram:)

    SvaraRadera
  5. Å lilla hjärtat, hon är det sötaste jag sett tror jag :-) Vilken fantastisk bild när hon somnat i krukan!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Så underbart ljuvlig, ja bedårande söt.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  7. Herregud vad söt hon är! Bilden med henne sovandes i krukan är underbar.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tack söta ni! Ja hon är verkligen sjukt söt! Och faktiskt ganska lätthanterlig, håller sig hyfsat där man sätter henne. Men det lär nog ändras snart, i takt med att hon blir mer van här.
    Ha en bra dag därute! Kram Kram!

    SvaraRadera
  9. Fina fina katten! Jag hade så gärna velat ha en röd katt. Det är roligt att följa hennes första dagar hos er.

    SvaraRadera
  10. ÅH, vilken underbar kisse!!!! Älskar dina bilder. kram

    SvaraRadera
  11. Vansinnigt söt! Och röda katter är det något särskilt speciellt med :) Kram

    SvaraRadera