Powered By Blogger

fredag 5 augusti 2011

Jag tänker vända på skiten istället

Ont i magen, fortfarande, till och med värre idag än igår… en massa skitjobbiga tankar i hela hjärnan… och riktigt dåliga vibbar. Har till det sovit helkass på grund av den omysiga kombinationen skällande hund och mardrömmar… Ingen bra början på en dag direkt :o(. Men jag tänker inte låta mig besegras och kasta in någon handduk. Tänker istället vända på skiten och göra det här till en bra helg.


Haha… jo sådan ÄR jag, knappast lönt att säga emot eftersom ni ju vet vilken eld det kan vara på klickfingret här, av alla möjliga och omöjliga anledningar… ;o) Men. Den här gången ska jag faktiskt försöka hålla mig i hampan och istället hämta pepp i roliga möten. Ett idag och ett imorgon. Helt olika men välbehövliga båda två. Det idag kommer det ingen rapport om, så idag får ni stå ut med bara en massa annat svammel här. Imorgon däremot är en annan sak... Jag känner mig som en fjantig hemlighetsmakerska nu… men jag har mina skäl. Vidskepliga sådana, som går ut på att om man pratar innan så går allt åt helvete… Så därför gör jag inte det. Sorry… ;o) Hoppas ni får en riktigt bra dag. Kram på er därute!

5 kommentarer:

  1. Usch, att du inte blir bättre i magen. Är det något som du borde söka för? Trist också att du inte mår bra! Försök att hämta kraft i de roliga möten du ska ha i helgen! Hoppas, hoppas att du snart mår bättre!
    Kramar Helena

    SvaraRadera
  2. Det låter inte skoj. =(
    Typiskt att jag jobbar hela helgen annars hade jag kommit och muntrat upp lite. Jag får göra det nästa helg istället?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha det så mysigt idag :) Hoppas magen lugnar sig! Kramar!

    SvaraRadera