Powered By Blogger

onsdag 10 augusti 2011

Jag skulle ju visa min nykomling…

… the Dröm-Molly som låg och väntade i det fina paketet. Så då gör jag det nu:


Jag har fått för mig att den heter någonting i stil med Puppa Silk Patchwork Lace. Någon som vet om det kan stämma? Jag tänker inte terra er med mycket mer än så nu. Det låter ju helt patetiskt men shit vad jag har varit deckad nu ikväll på grund av det saxhuggna fingret…
Så litet men ändå så ont, nu vet jag det också… Så nu behöver jag ju inte prova det lilla tricket igen… ;o) Kram och God natt på er från mig för idag! Take care!

18 kommentarer:

  1. Wow! Verkligen en drömmolly som passar dig som hand i handske:) hoppas att fingret känns bättre imorgon! Kram

    SvaraRadera
  2. Ack så snygg! Slår dig en pling i morgon så vi får prata lite väsentligheter:) Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej Josanne!

    Roligt att du blev glad över paketet.
    Det var som jag mailade till dig. Den sitter perfekt på dig och då gläds jag åt att den fick flytta härifrån, för trots att jag fullständigt älskar den så blev den tyvärr hängande och var ledsen i min garderob. Inget skoj. Nu hoppas jag att den får vara ute på lite äventyr.
    Tänkte också att du behövde en liten Jack Russel i ert menageri.

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  4. Amen gud så snyggt! Jag vill oxå ha en!!!
    Njut av din nya snygging :O)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Puppa silk patchwork wrap tunic heter den..
    //kram Sanna

    SvaraRadera
  6. Grattis - du regerar i den!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Me like!!!! Hoppas fingret blir bättre snart! Kram!!

    SvaraRadera
  8. Ojoj vad snygg du är!! Den är verkligen dig.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Oh my god vad snygg du var i den. Du har ju helt rätt i att det är en riktig drömmolly. Sååå fin ju

    Hoppas fingret mår bättre snart. Tror du inte du behöver åka och kolla upp det? Jag skippade det en gång när jag skurit mig i handen och hade ont onödigt länge samt att det blev inflamerat...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  10. Så snygg den var på dig!!! Jag förstår att du är nöjd med ditt fynd! Kram Helena

    SvaraRadera
  11. Otroligt snygg!!! Grattis till drömplagget!! KRAM

    SvaraRadera
  12. Men WOW och vilken vacker form du fick i den.. "du kom fram" *BUSVISSLA*

    Grattis till ett toppköp!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  13. Så attans snygg på dig! Grattis till drömplagget.

    Hoppas fingret snart blir bra.

    Kram

    SvaraRadera
  14. Förstår att gubben tycker om den! Du är skitsnygg!! Kramar

    SvaraRadera
  15. WOW! Du rockar denna!! Den är sååå DU!
    Vacker, komplex och fullständigt icke-konventionell. Grattis till köp!
    Krya på dig och hoppas du snart känner dig bättre i handen.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  16. Du + wrapar= jättesnyggt!
    Jag + wrappar = moahahaha

    Kul att du hittade din drömmolly!

    SvaraRadera
  17. Tusen tack! Jag blir ju helt generad av era kommentarer… :o) Och såklart glad att ni tycker att den funkar på mig. Jag är superglad för den så Megamiljoner tack till underbara Eva som lät mig köpa den av henne. Och ”Otto” hänger nu i köket och tittar ner på de andra, lite lagom kaxigt och nonchalant sådär… ;o) KRAM!

    SvaraRadera