Powered By Blogger

söndag 21 augusti 2011

Haystack vs Belle – hilfe, hilfe vilken är finast?

Jag har en Haystack blus. Den skrikrosa. Var på väg att slå till på en vit också, men bestämde mig för att invänta Belle blusen eftersom jag hade fått för mig att den var snäppet finare. Nu har den kommit.
För jämförelsens skull blev båda modellerna provade i fredags och jag trodde att det skulle bli ett enkelt val. Jag hade fel. För jag vet varken ut eller in. Om vilken som ska få flytta hit… om ens någon av dem får det…
Så därför kastar jag nu ut ett hilfe, hilfe till er; vilken av dem tycker ni är finast?




































Hoppas ni får en riktigt bra dag. Vi ses igen om ni har tid och lust. Kram på er!

12 kommentarer:

  1. Nu har jag scrollat upp och ner minst 10 ggr...
    De ser jättefina ut båda två! Omöjligt att svara på :-)
    Du har ju många vackra vita blusar och tunikor, så avvakta tills du känner dig säker, kanske hinner det tom bli rea ;-)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Belle tycker jag - snyggt med tofsarna! kram

    SvaraRadera
  3. Belle tycker jag absolut. Tuffare och fin modell..:-D
    Kramar!!
    ha en fin dag

    SvaraRadera
  4. Bellen! Den kommer nog hit också :))
    Kram

    SvaraRadera
  5. Nej, haystack!! Du är ju så fin i din rosa!!

    SvaraRadera
  6. Personligen hade jag valt haystack som är lite neutralare, Belle sticker ut lite mer med brodyr och tofsar...hmmm ärligt talat så är de lika fina på! Möjligen har haystack finare ringning vid skuldrorna på dig. Ja, jag är kättingen mot strömmen och säger haystack he he.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Den översta är finast i fållen nere och den andra (med tofsarna) är finast upptill och har bäst längd.
    Men det är hugget som stucket, allt klär en skönhet;)

    Helena

    SvaraRadera
  8. Tackar och bugar för era kommentarer! Det är ju en klar övervikt för Belle. Men jag har bestämt att jag gör som Helena skriver; väntar och provar igen… kanske till det blir rea. Får väl se om jag lyckas hålla det… ;o) Kram!

    SvaraRadera
  9. Den med tofsarna tycker jag! :)

    SvaraRadera
  10. Med tanke på vissa kattungar hemma; inga tofsar ;)

    SvaraRadera