Powered By Blogger

onsdag 17 augusti 2011

Kan det vara mr Make… eller il tant?

Skrivkrampen håller i sig… :o( Jag har till och med varit så pass övertom i skallen att jag har suttit och stirrat på fotboll på tv. Och då är det ta mig fan riktigt ordentligt illa… Tack och lov kom mr Make hem och satte stopp för de idiotierna.

Så eftersom Anneli ville ha en liten uppdatering av hur det går för Muffin & Co så fick jag därmed en chans att fokusera på det istället för en menlös boll som far hit och dit… Och där svaret blir att vår aminalklan accepterar att hon är här, men kompisstadiet ligger ännu några dagar bort.
Däremot så visar hon klart och tydligt vilken människa i familjen hon är mest lik…


… kan det vara mr Make… eller il tant? Vad tror ni?... Kram & God natt för idag!

5 kommentarer:

  1. Oj vad hon ser ut att ha växt på en vecka!
    Skönt att det börjar lugna ner sig.
    Nu kommer nog inte nästa batalj förrän hon blir könsmogen och ska "sättas på plats" av de äldre =)
    Lugnt minst ett halvår m a o.

    Och ja du, imorgon ska vi lägga upp en strategi tänkte jag. Iaf jag med din hjälp. ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Helen: ja visst ser hon stor ut men det är en minidator så det är därför, för så himla mycket har hon inte växt. Tack och lov! :o) Du har sms by the way. Kram!

    SvaraRadera
  3. Härligt att det börjar fungera... Och hon är så himla söt så du är det väl Mr Make ;-) kram

    SvaraRadera
  4. Blir allvarligt bekymrad när jag läser om fotbollen;)
    Kram från en lunchande frisörska!

    SvaraRadera
  5. Anneli: ja jag tyckte att det funkade bra i gårkväll. Tills lillan blev påhoppad av en hund och sedan nitad av en katt i morse… Jaja… hon ger inte upp så lätt, och inte jag heller…
    Haha… inser att jag uttryckte mig kass här… hade det varit utseende hade det absolut varit mr Make :o) men egentligen menade jag hennes intresse, att hänga över datorn… och där vinner jag. Lätt… :o) Kram!

    Linda: jag förstår dig… blev själv rätt orolig… framförallt att jag satt och glodde på skiten i 1,5 timme!... ;o) Var beredd att få sätta på mig tvångströjan och färdas iväg till rum med galler för fönstren ett tag där… :o) Kram!

    SvaraRadera